lakiery do paznokci Golden Rose

1. Data: 2004-06-02 14:01:26

Temat: lakiery do paznokci Golden Rose
Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, ze juz chwalilam, ale zasluzyly na jeszcze jedna pochwale. Mam
przedsesyjne urwanie glowy i ostatni raz malowalam paznokcie w zeszly
wtorek rano, takim zielonozlotym odcieniem z buteleczki za 4zl. Efekt po
osmiu dniach? Lakier leciutko starty na krawedziach, pare rys na jednym
kciuku. I tyle. Niech sie schowa wszystko, lacznie z lakierami za 30zl
odpryskujacymi po 3 dniach!

A i tak nie mam dzisiaj czasu i glowy do malowania, wiec ponosze 9 dni
:) Tylko juz mam szpony takie dlugie, ze pisac na klawiaturze
niewygodnie...

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-06-02 14:11:50

Temat: Re: lakiery do paznokci Golden Rose
Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beth Winter" <b...@e...net> napisał w wiadomości
> Wiem, ze juz chwalilam, ale zasluzyly na jeszcze jedna pochwale.

Rety, a właśnie miałam napisać że to straszny bubel. Takich smug na
paznokciach jeszcze nigdy nie miałam. Nawet nie jestem w stanie sprawdzić
trwałości bo ani razu nie udało mi się tym porządnie pomalować paznokci.
Natomiast jeśli chodzi o inne produkty GR to zdecydowanie mogę pochwalić
bezbarwny błyszczyk z witaminami - jest gęsty i długo się trzyma.

pzdr,
Aga

1. Data: 2004-06-02 14:22:57

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

"aga.p" wrote:

> [...]
> trwałości bo ani razu nie udało mi się tym porządnie pomalować paznokci.

Hm, moze jakies zle przechowywane? Mnie urzekly miedzy innymi tym, ze
nawet takie manikiurowe beztalencie jak ja potrafi sobie ladnie nimi
pomalowac pazurki. Wyprobowalam juz chyba z 6 odcieni. Racja, ze
nakladam pojedyncza warstwe, ale dosc grubo.

> Natomiast jeśli chodzi o inne produkty GR to zdecydowanie mogę pochwalić
> bezbarwny błyszczyk z witaminami - jest gęsty i długo się trzyma.

O, musze wyprobowac, jak mi sie KillyS skonczy :)

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-06-02 14:34:05

Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aga.p" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Rety, a właśnie miałam napisać że to straszny bubel. Takich smug na
> paznokciach jeszcze nigdy nie miałam. Nawet nie jestem w stanie sprawdzić
> trwałości bo ani razu nie udało mi się tym porządnie pomalować paznokci.

Moge sie pod tym podpisac obiema rekoma i nogami. Zachecona dobrymi opiniami
na urodzie zakupilam i sie bardzo zawiodlam. Wszystko dokladnie tak jak
piszesz. Takiej gestwizny z lakieru to ja jeszcze w zyciu nie widzialam.
Raczej juz sie wiecej nie skusze...:((((

Pozdrawiam

Tysia

1. Data: 2004-06-02 14:54:01

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tysia" <t...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> na urodzie zakupilam i sie bardzo zawiodlam. Wszystko dokladnie tak jak
> piszesz. Takiej gestwizny z lakieru to ja jeszcze w zyciu nie widzialam.

Ale ten mój nawet nie jest taki gesty:((

pzdr,
Aga

1. Data: 2004-06-02 14:55:04

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pomalowac pazurki. Wyprobowalam juz chyba z 6 odcieni. Racja, ze
> nakladam pojedyncza warstwe, ale dosc grubo.

Mnie tak urzekł Inglot. Paznokcie pomalowane w minutę - dwie warstwy, zero
zacieków:)

pzdr,
Aga

1. Data: 2004-06-02 14:57:53

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

"aga.p" wrote:

> Użytkownik "Beth Winter" <b...@e...net> napisał w wiadomości
>
> Mnie tak urzekł Inglot. Paznokcie pomalowane w minutę - dwie warstwy, zero
> zacieków:)

Tyle, ze przynajmniej ja przez poltorej godziny nie moge potem niczego
tymi paznokciami dotykac. Przejechalam sie przed polowinkami, po 50
minutach przy wkladaniu rajstop zdarl mi sie lakier z czubkow :(

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-06-02 15:10:17

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tyle, ze przynajmniej ja przez poltorej godziny nie moge potem niczego
> tymi paznokciami dotykac. Przejechalam sie przed polowinkami, po 50
> minutach przy wkladaniu rajstop zdarl mi sie lakier z czubkow :(

No to chyba od paznokci zależy - ja dzisiaj 10 min po pomalowaniu poszłam
zmywać, lakier nietknięty:))

pzdr,
Aga

1. Data: 2004-06-03 06:12:21

Od: "Beata" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

to faktycznie od paznokci zależy. Ja używam i Golden Rose i Inglota i z
obydwu jestem zadowolona.

Beata

1. Data: 2004-06-03 07:22:37

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> to faktycznie od paznokci zależy. Ja używam i Golden Rose i Inglota i z
> obydwu jestem zadowolona.

a ja wywalilam Inglota bo wytrzymywal niecaly dzien, za to Paloma ma sie
bardzo dobrze o ile nie uzyje sie zadnego podkladu pod lakier.
Sliczne kolorki, duzy wybor, szybko schnie, ladny polysk i co najwazniejsze
nie jest za gesty wiec rownomiernie sie naklada.
Pozdr

Jeszcze o filtrach
odżywka do paznocki Loreal
kosmetyki SHISEIDO
[pytanie] gdzie kupię w Warszawie fluid Bielendy lub Marizy?
Balejaż tanio warszawa najlepiej okolice bemowa