Re: lamblioza

Data: 2004-08-13 05:01:51
Temat: Re: lamblioza
Od: mkd <m...@n...pl>

> Gorzej. Sugeruję, żeby rozpoznawaniem i leczeniem chorób zajmowali się
> lekarze:)

Ech, ja bym chciał pójść do takiego lekarza, który zrobi mi badania
i przepisze właściwy lek zamiast standardowego zestawu antybiotyków..
a nie jak ostatnio dwie dłuższe serie tabletek na wszelki wypadek aby
dobić nie wiadomo co.. i tak to co mam zostało i właśnie teraz już
tylko takim nocnym kaszlem czasem tylko męczy..

nawet nie próbuję leczyć się sam "domowymi sposobami" tylko obserwuję
by dobrze znać objawy i móc je dokładnie opisać i sugerować lekarzowi
sposób walki z chorobą.. ale który posłucha i nie odbierze tego jako
wymądrzanie się? :-)

--
mkd czyli nikt