lancome puder

1. Data: 2004-04-05 16:48:24

Temat: lancome puder
Od: "Baby Doll" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

widziala ktoras z was ta aukcje

myslicie ze jest to oryginalny kosmetyk? cena bardzo niska a pudru duzo , az
26 gram(!!!). Jeszcze mam pytanko cyz to puder w kompakcie czy w kamieniu?
Wie moze ktoras z was?

1. Data: 2004-04-05 16:53:25

Temat: Re: lancome puder
Od: "Ania" <a...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
az
> 26 gram(!!!). Jeszcze mam pytanko cyz to puder w kompakcie czy w kamieniu?

Takie pytania zdaje się możesz zadać sprzedawcy...
Chyba, że to reklama...

1. Data: 2004-04-05 16:57:41

Od: Hitomi <h...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2004-04-05 18:53, Ania wrote :
> Takie pytania zdaje się możesz zadać sprzedawcy...

który na pewno odpowie że oczywiście jest to na 100% prawdziwe Lancome

> Chyba, że to reklama...

dla mnie raczej antyreklama, IMHO ten puder jest zbyt tani (przecież ten
kto go sprzedaje też na pewno chce coś na tym zarobić), a zbyt tanie
rzeczy dla mnie od razu wygladaja podejrzanie

Hitomi

1. Data: 2004-04-05 17:10:24

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Baby Doll wrote:

> Jeszcze mam pytanko cyz to puder w kompakcie czy w kamieniu?

Jedno nie wyklucza drugiego przecież.

GABi

1. Data: 2004-04-05 17:33:27

Od: "Baby Doll" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Takie pytania zdaje się możesz zadać sprzedawcy...
> Chyba, że to reklama...

Na stronie Lancome nie znaazlam takieog pudru.
Nie ,to nie reklama. Ja chce kupic puder i sie zastanawiam and tym,ale cos
mi to podejrzane.

1. Data: 2004-04-05 17:34:42

Od: "Baby Doll" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jedno nie wyklucza drugiego przecież.

Jak to nie?
w kompakcie podklad, w kamieniu puder , suchy. Ja to widze roznice.

1. Data: 2004-04-05 17:59:58

Od: anek <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "Baby Doll" <b...@w...pl>

> [...]
>26 gram(!!!). Jeszcze mam pytanko cyz to puder w kompakcie czy w kamieniu?

wiem na 100%, że to nie Lancome, tylko jakiś anonimowy syf, którym bym
sobie małego palca u nogi nie posmarowała - ani nie upudrowała. wobec
rozwiązania pierwszego problemu drugi staje się zresztą czysto
akademicki, prawda?

anek

1. Data: 2004-04-05 18:53:08

Od: "teia^^" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Baby Doll" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
az
> 26 gram(!!!). Jeszcze mam pytanko cyz to puder w kompakcie czy w kamieniu?

"Puder zapakowany jest w folię i w oryginalne pudełko."
to mnie bardzo zaciekawia....oo tak...mozesz sobie kupic dla oryginalnego
pudelka ;]
--
^^wszystkie prawa zastrzelone^^

1. Data: 2004-04-05 19:38:22

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Baby Doll wrote:

> Jak to nie?
> w kompakcie podklad, w kamieniu puder , suchy. Ja to widze roznice.

Rotfl !
Zarówno podkład, jak i puder mogą występować w kamieniu.

Kompakt, polege na tym, ze zawiera w sobie i podkład i puder,
najczęściej też i korektor.

--
GABi

1. Data: 2004-04-05 19:55:27

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Baby Doll:

> widziala ktoras z was ta aukcje

> myslicie ze jest to oryginalny kosmetyk?

Podroba. Podobnie jak inne aukcje tego sprzedajacego (nawiasem mowiac,
tak mi sie jakos skojarzyl z niejakim bodajze Subiektem, ktory niedawno
wylecial byl z Allegro za handel podrobkami).
Proponuje kliknac na Weryfikacja aukcji -> Zakazany Produkt -> Produkt
nieoryginalny, podrobka.

Pozdrawiam,

BA

Kryolan w Gdyni ???