laryngologia

1. Data: 2006-01-31 19:38:35

Temat: laryngologia
Od: Nowal Ania <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc mam mlay problem z miom noskiem. opuchla mi lewa strona przegrody
nosowej, zaobserwowalam tez znaczne wysuszenie blony sluzowej jamy nosowej
w okolicy opuchnięcia. mam tez powiekszony lewy wezel chlonny na szyi. co
robic???

2. Data: 2006-01-31 21:20:18

Temat: Re: laryngologia
Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 31 Jan 2006 19:38:35 +0000 (UTC), *Nowal Ania*

Jechać na ostry dyżur laryngologiczny.

--
Kaja

3. Data: 2006-01-31 22:09:18

Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

a.sky.pl> napisał(a):

co
> Jechać na ostry dyżur laryngologiczny.

Nie można zaczekac do rana?
Podobnie radziałs dorosłej osobie, która rano ma zaropiałe oko.
Naprawdę trzeba blokowac dostęp do lekarza osobom, które natychmiast
potrzebują pomocy?

> --
> Kaja

nadmierna potliwosc
do laboratoium
mięśniak , a ciąża
Biopsja tarczycy- proszę o i9nterpretację opisu
apteka internetowa Vitanea