laser sheer - jestem po pierwszym zabiegu

1. Data: 2007-12-08 20:26:30

Temat: laser sheer - jestem po pierwszym zabiegu
Od: kreolka <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam..
Szukałam depilatora dla siebie na prezent gwiazdkowy i znalazłam
informacje o depilacji laserowej - rozpoczęłam od depilacji pach, żeby
zobaczyć jak z efektami i czy skórka warta wyprawki - bo w sumie
depilator to koszt min 200zł a depilacja na całe życie dla samych pach
to też 200zł..
Na razie jestem zadowolona z efektów, zabieg prawie nie bolał, i widzę
już efekty, że znikają włoski i cieszę się gładka skórą pod pachami..
Teraz pytanie, do tych, które podjęły się już tego wyzwania i są po
depilacji laserowej
- na jak długo pozostają efekty?
- czy włoski po paru latach odrastają?
- czy depilacja innych części ciała jest bardziej bolesna niż pachy?
- czy przy laserze istnieje niebezpieczeństwo nabawienia sie raka skóry?
kreolka

2. Data: 2007-12-09 08:57:35

Temat: Re: laser sheer - jestem po pierwszym zabiegu
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 08 Dec 2007 21:26:30 +0100, kreolka <a...@p...onet.pl>
wrote:

> czy przy laserze istnieje niebezpieczeństwo nabawienia sie raka skóry?

Niebezpieczenstwo nowotworow skornych (nie kazdy nowotwor to rak, nie
kazdy rak to czerniak) podwyzsza ekspozycja na promienie UV. Czy laser to
promienie UV?

Krusz.
--
Kruszyzna
"Primum non stresere..."

3. Data: 2007-12-09 16:26:17

Od: Aśka <k...@w...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kreolka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> efekty, że znikają włoski i cieszę się gładka skórą pod pachami..
> Teraz pytanie, do tych, które podjęły się już tego wyzwania i są po

Ja depilowałam bikini 5 lat temu i zaczynają mi odrastać pojedyncze włosy.
Zdaje się, że będę musiała zrobić poprawkę.

Co do bólu, to przy znieczuleniu - z tego co pamiętam, było całkiem ok.
Natomiast później skóra trochę bolała przez kilka dni.

Aśka

4. Data: 2007-12-09 16:43:31

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Teraz pytanie,

na wszytskie pytanie powinnien odpowiedziec ci kosmetyczka/lekrza
wykonujacy zabieg .
p.

5. Data: 2007-12-10 09:41:37

Od: "miffy" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> - na jak długo pozostają efekty?
Mi, po kilku latach nadal sie utrzymują, czasem jakiś pojedyńczy wyrośnie,
to do pensetką potraktuje
> - czy włoski po paru latach odrastają?
J.w. - w moim przypadku nie
> - czy depilacja innych części ciała jest bardziej bolesna niż pachy?
Nie wiem, pach jeszcze nie robiłam, nogi nie bolały, bikini pod
znieczuleniem Emla.

piżama damsko-męska
Depilator - ktory wybrac ?
Uroda-Klaudia Zapart IITB