Re: laserowa korekcja wzroku

1. Data: 2003-01-21 10:06:07

Temat: Re: laserowa korekcja wzroku
Od: anek <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka wrote:

> mam wade wzroku -7,5 od dluzszego czasu pragne poddac sie laserowemu
> zabiegowi korety tej wady... prosze o opinie ...czy boli..

narzeczony pare lat temu poddal sie takiej operacji. wzrok ma idealny,
czuje sie swietnie. nic nie boli, tylko podczas zabiegu czuc zapach
palonej tkanki.

> gdzie mozna to
> dobrze zrobic ( interesuje mnie Wrocław)

oj, niestety, ja z warszawy, wiec w tej kwestii nie pomoge.

xx.

1. Data: 2003-01-21 13:17:21

Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszko podam Ci miejsca,gdzie mozesz dowiedziec sie
wiecej szczegolow :

Centrum Mikrochirurgii Oka "Laser",Warszawa,
ul.Boya Zelenskiego 4a/24,tel:(22) 825 38 57

CentrumOkulistyczne Mavit,Warszawa,
ul.Podlesna 61,tel:(22) 569 59 00

Klinika Inter Medica, Poznan,
ul.Szelagowska 29,tel:(61) 826 70 69

Klinika Okulistyki Slaskiej AM,Katowice
ul.Ceglana 36,tel:(32) 251 38 26

Puls-Med, Lodz,
ul.Polskiej Organizacji Wojskowej 26,tel:(42) 633 32 75

Adrianna

1. Data: 2003-01-21 14:44:26

Od: "Szanna" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anek" <a...@b...com> napisał w wiadomości

> narzeczony pare lat temu poddal sie takiej operacji. wzrok ma idealny,
> czuje sie swietnie. nic nie boli, tylko podczas zabiegu czuc zapach
> palonej tkanki.

Poczytaj pl.sci. medycyna (archiwum). Tam wielokrotnie ten temat byl
poruszany. Na tej grupie jest bardzo rozsadny okulista, ktory odpowie na
twoje wszystkie pytania.

Szanna

co to jest ???
[wawa] aqua aerobik
Re: Avon Solution - nowa formuła czy nowe opakowanie ?
Norel
Re: GRUPA JEDYNA W SWOIM RODZAJU...