Re: laserowe leczenie zebow

Data: 2003-01-08 13:05:56
Temat: Re: laserowe leczenie zebow
Od: "Beta" <m...@p...onet.pl>

Użytkownik "Perfekcja" <p...@r...fm> napisał w wiadomości
news:avh6e8$2h7$1@skipper.rmf.pl...
> Właśnie mam pytanie: skąd się taka cholera jak zgorzel robi, bo dopadła
mnie
> miesiąc temu i już tyle czasu ją leczę. Czy są jakiekolwiek szanse czy
musze
> się pożegnać z ząbkiem?

Nie wiem dlaczego zgorzel się robi, ale chyba da się to jakoś wyleczyć. Ja
tam się jej pozbyłam, chociaż było to leczenie kanałowe i trwało koło 2
miesięcy. Z moich doświadczeń wynika że dobry dentysta to 50% sukcesu. Do
tego 40% sukcesu to pokonanie oporów i wybranie się do niego, a 10% to stan
Twojego zęba. Oczywiście po paru latach ten układ może się zmienić.

Beta