łazienka - kabina prysznicowa

21. Data: 2010-01-13 16:39:48

Temat: Re: łazienka - kabina prysznicowa
Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> Na skojarzenia nic się nie poradzi. Na wrażenia natomiast dobra jest
> praktyka - zaręczam, że żadna kabina nie jest tak łatwa do utrzymania
> w czystości i suchości jak zasłonka (z wyjątkiem kabiny, którą ktoś
> sprząta za nas). W jednej łazience mam kabinę, w drugiej - zasłonkę,
> więc mogę to porównać. Naprawdę, zasłonka jest lepsza pod każdym
> względem. Ale to oczywiście tylko moje zdanie.
> W którymś z poprzednich postów podałem linki do zdjęć zasłonek
> prysznicowych. Naprawdę wygląda to jak schronisko/hotel robotniczy w
> ZSRR?

Tu nawet nie chodzi o wzór na zasłonce, to tak, jakbyś przekonywał, że
linoleum jest lepsze na podłogi niż drewno. Owszem, czasami komuś
bardziej pasuje, ale generalnie jest to coś gorszego.

th

--
http://nitkowo.bloog.pl/

22. Data: 2010-01-13 16:41:32

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> Zasłonka jest z tkaniny, nie jest sztywna. Nic nie wylatuje.

> Samo się suszy, a właściwie spływa i suszy. A Ty jak suszysz szyby
> kabiny?

A szyby potrafią się złożyć i skleić jedna z drugą?

> To prawda. Korzystałem z wielu i żadna nie była dobra. No, to
> przesada. Dobre były te (z reguły w hotelach), które były nowe i które
> ktoś po mnie sprzątał.

Bo wiesz, generalnie w łazience trzeba sprzątać.

th

--
http://nitkowo.bloog.pl/

23. Data: 2010-01-13 19:39:04

Od: Piotr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Sty, 17:39, Theli <p...@w...pl> wrote:

> Tu nawet nie chodzi o wzór na zasłonce, to tak, jakbyś przekonywał, że
> linoleum jest lepsze na podłogi niż drewno. Owszem, czasami komuś
> bardziej pasuje, ale generalnie jest to coś gorszego.

Ja nikogo do niczego nie przekonuję, po prostu dzielę się moimi
doświadczeniami. Ale jeśli już, to raczej przekonuję do tego, że warto
czasem skorzystać z drewna, mimo że mamy przecież tak nowoczesny i
wspaniały materiał jak linoleum. Bo najpierw były zasłonki, a potem
kabiny, podobnie jak najpierw drewno, a potem linoleum. I były czasy,
że ludzie woleli mieć linoleum na podłodze, bo drewno kojarzyło im się
źle.
Piotr

24. Data: 2010-01-13 19:41:45

Od: Piotr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Sty, 17:41, Theli <p...@w...pl> wrote:
> Piotr pisze:

> A szyby potrafią się złożyć i skleić jedna z drugą?

Wierz mi, zasłonka schnie bez problemu. Nic się nie skleja.

> Bo wiesz, generalnie w łazience trzeba sprzątać.

Złośliwość chyba niepotrzebna? Trzeba sprzątać, ale jeśli można mieć
czysto łatwiej, to po co się męczyć?

Piotr

25. Data: 2010-01-15 12:07:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 13 Jan 2010 01:21:38 +0100, Xena napisał(a):

> Zapraszam do mnie. Kabina użytkowana przez 3 osoby ciągle. Stoi własnie
> półtora roku. Nie jest zapleśniałąna łączeniach silikonowych ani trwale
> zabrudzona.(..)

Moja (z górnej półki i super-truper) przez pierwsze 5 lat też nie pleśniała
jak wyżej, tyle że 4 osoby non stop. A po 10 latach - zapraszam do mnie
:-(((
Wybieram więc teraz zasłonkę za parę złotych, albo i bez zasłonki. Żadnych
zamkniętych przestrzeni w łazience.
--

Ikselka.

26. Data: 2010-01-15 12:44:27

Od: Kudlaty <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Sty, 13:07, XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> :-(((
>  Wybieram więc teraz zasłonkę za parę złotych, albo i bez zasłonki. Żadnych

Ja mam zaslonke i plytki na podlodze. Zadnych problemow ani zaciekow.
Prysnic o wymiarach 100x90 starczy w zupelnosci. A dystans do zaslonki
w trakcie mycia daleki.
Cena palak i zaslonka to 150 pln za kabine musialbym zaplacic 10x
wiecej.

lodówka: LG, czy Whirplool?
Telewizor - prośba o doradzenie
Shadowbox