leczenie na ubezpieczenie

1. Data: 2006-02-08 09:41:28

Temat: leczenie na ubezpieczenie
Od: "alek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
nie jestem pewien czy to najodpowiedniejsza grupa ale...
Mam pytanie jak to jest z leczeniem na ubezpieczalnie tzn. , w ktorym
momencie okreslane jest czy dana osoba jest ubezpieczona i moze skorzystac z
jakiejs uslugi medycznej nie placac za nia...
Czy w momencie rejestracji do lekarza, czy np. jak poszczegolni lekarze
rozliczaja sie z NFZ (czy czym tam kolwiek, bo nie wiem jak to dokladnie
przebiega)? Co sie dzieje jesli ma to miejsce w drugim przypadku? Przysylaja
komus rachunek do domu?

Dzieki za odpowiedzi

2. Data: 2006-02-08 11:41:41

Temat: Re: leczenie na ubezpieczenie
Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

NIe wiem jakie jest prawo, ale do tąd zawsze ode mnie wymagano doukmentu
potwierdzającego ubezpieczenie, w momencie wykonywania usługi (w dniu wizyty,
lub badania), a nie w dniu rejestracji.

3. Data: 2006-02-08 13:20:59

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alek" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> rozliczaja sie z NFZ (czy czym tam kolwiek, bo nie wiem jak to dokladnie
> przebiega)? Co sie dzieje jesli ma to miejsce w drugim przypadku?

Jesli sa odprowadzane skladki do ZUS przez te osobe lub ktos oplaca za nia,
to jest ubezpieczona. Musi miec potwierdzenie ubezpieczenia i moze smialo
chodzic po lekarzach. Nie kazdy wymaga, zeby je okazywac, ale jesli nie
chcesz dostac rachunku do domu za jakis czas, to lepiej, zebys byl
ubezpieczony. Dojda po numerze PESEL ;)

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron

sluzowka nosowa
Ktos umiera - Chłonniak/ziarnica
deformacja plytki paznokcia
dalekowidz/krotkowidz - jak zachowuja sie zrenice?
zatoki?