Re: leczenie wzroku (Re: Terapia wzroku pana Artura Smutko)

Data: 2003-07-18 17:53:13
Temat: Re: leczenie wzroku (Re: Terapia wzroku pana Artura Smutko)
Od: Sabinka <s...@w...pl>

On Fri, 18 Jul 2003 19:12:42 +0200, "casus" <c...@g...pl> wrote:

>nikoniecznie na dalszy rozwoj krotkowzrocznosci, ale na zwiekszenie sie wady
>poprzez lekkie uniesienie siatkowki ( z roznych powodow pourazowych ).

Czy bedac na badaniach u okulisty powinnam wspomniec o tym, ze mialam
wypadek?

>Tak, zdarza sie, aczkolwiek nie jest to czeste.

Tzn. na takich po wypadku z glowa w roli glownej bedzie mial problem
ze wzrokiem 1/100? 1/1000? Naprawde nie prosze o szczegoly tylko tak
mniej wiecej, na ile jest to prawdopodobne ze ktos po wypadku itd. ;)

>To jest wlasnie maly met w ciele szklistym.

Czyli normalne?

>Oczywiscie Sabino, kazdy okulista ogladajac dno oka nie powinien przegapic
>odklejenia siatkowki.

Ok, dzieki :) Dla Ciebie to oczywiste ale ja nie mam pojecia co widzi
okulista ogladajac oko od srodka :)

--
Pozdrawiam, Sabina