leczo

21. Data: 2005-10-17 18:15:13

Temat: Re: leczo
Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

>U nas ludzie przykladaja liscie szczawiu do sibie tak samo, jak w
>Polsce sie przyklada babke (nie ludzka!)

Wyobraznia podpowiedziala mi obraz tlenionej, zaondulowanej blondyny
opalajacej sie na balkonie z lisciem szczawiu na nosie... Ale pewnie
chodzi o zatamowanie krwawienia czy cos w tym guscie? ;))

>Pierz, co mial serie szczawiowej zupy przez pare
>dni....mmmmrrrrrr

A ja mialam serie zupy z pesto domowej roboty, tez mrrrr ;)

Kot (obecnie pozeram magnum z migdalami)

22. Data: 2005-10-17 18:40:19

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Wyobraznia podpowiedziala mi obraz tlenionej, zaondulowanej blondyny
>opalajacej sie na balkonie z lisciem szczawiu na nosie... Ale pewnie
>chodzi o zatamowanie krwawienia czy cos w tym guscie? ;))

Rzeczywiscie, nie tleniona, na skaleczenia :)

>A ja mialam serie zupy z pesto domowej roboty, tez mrrrr ;)
>
>Kot (obecnie pozeram magnum z migdalami)

Prosze mi tu zaraz pisac o zupie z pesto (ja korzystam tylko z
domowej roboty, tu akurat zaslupie lezy i ledwo dyszy :P

Pierz, bez magnuma..i w ogole bez niczego...chyba tylko jogurt
wisniowy z pokruszonymi cantucci...bardzo odbre sa wlasnie
kruszone, inaczej trzeba maczac w jakiejs kawie/herbacie a
takich wilgotnych nie lubie, nie mowiac juz o farfoclach w
kawie...brrrr
K.T. - starannie opakowana

23. Data: 2005-10-17 19:01:03

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

>Prosze mi tu zaraz pisac o zupie z pesto (ja korzystam tylko z
>domowej roboty, tu akurat zaslupie lezy i ledwo dyszy :P

Ja tez domowe, jak przeczytalam sklad kupnego, to mi wlosy na glowie
demba stanely... Np. bazylia 15%, olej slonecznikowy, kartofle...

Zupa jak zupa, na kostce rosolowej ;) bo pozniej nie ma kto mi nogi
kurzej obgryzac, ale za to cala masa warzyw wchodzi w sklad, a to:
marchewka w pasterkach, seler korzeniowy takoz, jakbym miala pietruszke
to tez bym dodala, ale ni mom, por w plasterki, maly kartofel w kostke,
cieciorka (z puszki, no prawie samo zaslupie w tej zupie), na koniec
jeszcze dwa spore pomidory obrane i wypestkowane, jak juz wszystko
ugotowane, to palnelam dwie czubate lyzki pesto, plus jeszcze po nalaniu
na talerz na srodek dla ozdoby mala kupka specjalu.

> [...]
>kruszone, inaczej trzeba maczac w jakiejs kawie/herbacie a
>takich wilgotnych nie lubie, nie mowiac juz o farfoclach w

Nie martw sie, ja juz tez bez magnuma, ide pogrzebac w lodowce co by
jeszcze... A maczac w herbacie to ja lubie, bez wzgledu na farfocle...

Kot

24. Data: 2005-10-21 10:40:15

Od: "batory" <b...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaprawdę, zaprawdę powiadam wam, jedno jest leczo, a Władysław jest kapłanem
jego
Pozdrawiam - Agnieszka co po raz pierwszy zawekowała mnóstwo lecza i czeka czy
to się wszystko razem nie zepsuje

25. Data: 2005-10-21 11:00:54

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <djagim$ol6$1@atlantis.news.tpi.pl>,
"batory" <b...@b...poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
> jego
> Pozdrawiam - Agnieszka co po raz pierwszy zawekowała mnóstwo lecza i czeka czy

To Ci jeszcze powiem, że Gundel poleca używać takiego leczo ze słoików w
zimie jako namiastki pomidorów do gulaszów i innych potraw węgierskich.
Natomiast zdecydowanie odradza stosowanie do tego celu przecieru.

Władysław

26. Data: 2005-10-21 11:34:29

Od: "batory" <b...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> To Ci jeszcze powiem, że Gundel poleca używać takiego leczo ze słoików w
> zimie jako namiastki pomidorów do gulaszów i innych potraw węgierskich.
> Natomiast zdecydowanie odradza stosowanie do tego celu przecieru.

Ale moje "leczo" w słoikach jest zrobione na zwykłym oleju słonecznikowym, a nie
na świeżo topionej słonince, to nie wiem czy się w ogóle nada :-)
Pozdr. - A.

27. Data: 2005-10-21 11:49:51

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>na świeżo topionej słonince, to nie wiem czy się w ogóle nada :-)

Wez od razu wyrzuc, razem ze sloikiem, co sie bedziesz gryzc
bledem :PP

Pierz
K.T. - starannie opakowana

28. Data: 2005-10-21 12:39:36

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:1elhl115rs60pd0gvt1ohk5seeq264u67j@4ax.com...

> Wez od razu wyrzuc, razem ze sloikiem, co sie bedziesz gryzc
> bledem :PP

Śmichy chichy, ale tu akurat IMHO to Władek ma trochę racji.
Zresztą to nie on wymyśla, tylko podaje za Gundelem. Nawet taka lama jak ja
słyszałem o nim (o nich) wystarczająco dużo.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

29. Data: 2005-10-21 13:05:28

Od: "batory" <b...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Śmichy chichy, ale tu akurat IMHO to Władek ma trochę racji.

Błąd, Władysław ma zawsze rację, ja tak uważam

> Zresztą to nie on wymyśla, tylko podaje za Gundelem. Nawet taka lama jak ja
> słyszałem o nim (o nich) wystarczająco dużo.

No to ja jestem jeszcze gorsza lama bo nie wiem co (kto) jest Gundel
Pozdrówka - Agnieszka, a teraz koniec roboty idę do domu

30. Data: 2005-10-21 15:25:54

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik batory napisał:

> No to ja jestem jeszcze gorsza lama bo nie wiem co (kto) jest Gundel

Pójdziesz za to do piekła, zobaczysz.
--
pa, BBjk

CHCIALEM SIE PRZYWITAC