leczo do słoika na zimę...

1. Data: 2002-09-21 23:34:06

Temat: leczo do słoika na zimę...
Od: "galapaga" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem że to 100 razy było... proszę raz jeszcze
leczo na zime jak zrobic?
bardzo proszę...
:)
galapaga

1. Data: 2002-09-25 11:40:14

Temat: Re: leczo do słoika na zimę...
Od: "Maciej L." <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik galapaga napisał:
> Wiem że to 100 razy było... proszę raz jeszcze
> leczo na zime jak zrobic?
> bardzo proszę...

Do tej pory Leczo robilem jak leczo, bigos jak bigos, do sloikow i
pasteryzacja... Bez problemu po roku otwieram sloik i ciesze sie z
bigosiku ;-) ale ze swiezej kapustki.... mmmmm... Wczoraj jadlem...
Zostalo po dozynkach (narobili cos ze 100 litrow... No moze wiecej, a po
imprezie ktos to musial zjesc i sie rozeszlo po organizatorach ;-)

--
Pozdrawiam serdecznie
Maciej Lewczuk

Redakcja CD-Action
Sukiennice 6 (3 piętro),50-107 Wrocław
tel. (0 71) 343 61 67 w. 108, faks (0 71) 341 99 11

1. Data: 2002-09-26 17:15:48

Od: "ErykaK" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

a po co komu leczo na zime w zimie tez mozna zrobic leczo

1. Data: 2002-09-27 08:03:12

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-09-27 20:49:28

Od: "Vicky S." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "galapaga" <g...@b...pl> napisał w wiadomości
Wiem że to 100 razy było... proszę raz jeszcze
leczo na zime jak zrobic?
bardzo proszę...

Moja mama wkładała gorące leczo do słoików i zakręcała. W większości
wypadków słoiki chwytały i były potem "kłopoty" podczas nagłych ataków
chętki na leczo ;-)
W najgorszym wypadku można pasteryzować.

Pozdrawiam Vicky S.

Zapach czosnku z......?
Witam i grzecznie pytam...
Smarowanie kanapek oliwą?