jak moge schudnąć??????

11. Data: 2002-05-20 08:53:33

Temat: Re: lek na dlugowiecznosc (bylo: jak moge schudnac)
Od: "magdaz" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Axel D." <a...@f...com.pl> napisał w wiadomości
news:3CE8A8B0.B15D53B7@frodo.com.pl...

> juz o tym bylo nawet w polsce.
> jest grupa ludzi, ktorzy staraja sie nie jesc wcale - nie wiem jak oni
> to robia, ale podobno jest to bardzo zdrowe.
> ja takich sygnalow slyszalem sporo, ze im mniej jesz tym jestes
> zdrowszy, ale w polsce jak i na swiece chyba na razie w to nikt nie
> wierzy i sie z tego smieja.
>
> ale nie martwcie sie. kiedys za stwierdzenie, za ziemia jest okragla
> palili na stosie, a teraz co najmniej gosciu dostalby za to nobla, no
> wiec moze i w odzywianiu cos sie zmieni na przelomie wiekow...

axel widze, ze dieta ci sluzy:))) jeszcze jestes z nami.
pozdr
magda

12. Data: 2002-05-20 09:30:40

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magdaz" <z...@c...pl> napisał w wiadomości

> tak naprawde to zalezy od genow jakie sie dziedziczy, dlaczego sa ludzie ,
> ktorzy pala po 3 paczki dziennie i dozywaja 90 lat a sa tacy co nie pala w
> ogole i w wieku 50 lat umieraja na raka???
> poza tym 160 lat na tym samym swiecie...no nie wiem czy bym tak chciala.
> pozdr
> magda

Z czego wynika, że palenie NIE MA bezpośredniego związku z zachorowaniem na
raka.

Krystyna

13. Data: 2002-05-20 10:03:53

Od: "iza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> na
> >
> nie tego chcialam dowiesc. Oczywiscie , ze ma i jako nalogowy palacz zdaje
> sobie z tego sprawe.
> Z tego wynika, ze kazdy organizm inaczej reaguje na choroby i sobie z nimi
> radzi.

Tez pale swiadoma i jednoczesnie nieswiadoma konsekwencji tego nalogu. Ale
nie o tym chcialam.
Czynnikow kancerogennych jest bardzo wiele. Wystarczy przesledzic typowy
wywiad lekarski prowadzony w przypadku podejrzenia nowotworu sutka.
Pytania dotycza wieku, stosowania lekow hormonalnych, ilosci ciaz, dlugosci
laktacji, wazna jest waga, ekspozycja na estrogen (dlugosc cyklu) i
wystepowanie raka w rodzinie.
Nie palac zwyczajnie eliminujemy jeden z czynnikow, ale jak powiedzial
niedawno pewnien onkolog (przepraszam, nazwisko mi wylecialo) jedzac c o d
z i e n n i e kawalek szyneczki czy kielbaski (z saletra) mozemy byc niemal
pewni, ze wyhodujemy sobie guza (daj Boze lagodnego).

14. Data: 2002-05-20 10:36:22

Od: "Janek W" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:acaftp$3le$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "magdaz" <z...@c...pl> napisał w wiadomości

> Z czego wynika, że palenie NIE MA bezpośredniego związku z zachorowaniem
na
> raka.

Niezupełnie. Geny, sposób życia, palenie to WSZYSTKO są czynniki mające
wpływ na prawdopodobieństwo zachorowania na raka. To, ze ktoś ma wyjatkowo
dobrą genetykę nie oznacza że wszyscy mogą bezkarnie palić papierosy.

Dane podane przez Magdę NIE SĄ WYSTARCZAJĄCE do stwierdzenia, że palenie nie
ma wpływu na zachorowania. Nie chcę się Krysiu czepiać Twojego sposobu
rozumowania ale sama widzisz, że pnownie popełniasz ten sam błąd.
--
Jan Werbinski +48 68 3630000 606269777
j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl

15. Data: 2002-05-20 10:47:55

Od: "magdaz" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

16. Data: 2002-05-20 23:29:07

Od: "serdeleczek1" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Axel D. <a...@f...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@f...com.pl...

> [...]
> strasznie mi sie chcialo jesc!
> ogolnie przez caly tydzien praktycznie wcale nie bylem glodny, a
> posilkow czasami nie moglem zjesc do konca, ale wczoraj byl kryzys - no
> i dzisiaj tez jeszcze jestem glodny.
> no ale zostalo mi jeszcze tylko 6 dni - jakos wytrzymam.
> acha od niedzieli wieczorem do dzisiaj rano (7 dni) schudlem 6,5 kg.
> 102-->95,5
> zobaczymy jaki bedzie efekt jojo :-)
>
> acha! i Janek mial racje - czasami w nocy bola mnie lydki (zaczely bolec
> dopiero w sobote) - ale tylko momentami i jest to niewielki bol.

kurcze co ty robisz ????? ja to nawet 2 kilo za cholere jasna nei moge
zrzucic taki mam uparty zatwardzialy organizm nakumulowal sobie i za cholere
nei chce sposcic z magazynow

17. Data: 2002-05-21 07:48:52

Od: "Axel D." <a...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

serdeleczek1 wrote:

> kurcze co ty robisz ????? ja to nawet 2 kilo za cholere jasna nei moge
> zrzucic taki mam uparty zatwardzialy organizm nakumulowal sobie i za cholere
> nei chce sposcic z magazynow

a robiles/as diete kopenhaska?
w sumie to nie chce jej nikomu polecac, bo jest naprawde ciezko
wytrzymac momentami (nie z glodu, ale ze zlego samopoczucia).
i nie wiem tez jaki bedzie efekt jojo.
ale na tej diecie MUSISZ chudnac. organizm przeciez nie moze zywic sie
powietrzem...

adam

18. Data: 2002-05-21 09:20:22

Od: "magdaz" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i nie wiem tez jaki bedzie efekt jojo.
> ale na tej diecie MUSISZ chudnac. organizm przeciez nie moze zywic sie

na tej diecie nie chudnie sie z powodu malych racji zywnosciowych tylko ze
wzgledu na sklad.
magda

19. Data: 2002-05-24 23:46:16

Od: "serdeleczek1" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik magdaz <z...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:accvkl$6qn$...@n...tpi.pl...

> [...]
> cholere

> na tej diecie nie chudnie sie z powodu malych racji zywnosciowych tylko ze

no coz kiedys prze ponad miesiac mozna by powiedziec ze zywilam sie
powietrzem i nei schudlam ani glupiego kilograma nawet mi esie organizm nei
odwodnij ani nic z tych rzeczy.bylam tylko padnieta jak wol po ciezkiej
pracy.
a co do tego efektu jojo to u mnei jest to jak najmilej widziane gdyz kiedys
przez przypadnek udalo mi sie zrzucic 3 kilo w 2 tygodnie (albo sie
odwodnilam) bez rzadnego wyslilku o poporatu tak sie zlozylo w zyciu i co
moj kochany organizm potrzebowal tylko tygodnia by wszystko wrocilo do normy
.przy czym zadnych zmian w centymetrach nei bylo no tylko w pasie ale u mnei
to pierwsze leci jak juz cos.

firma-spam
Platfus
Dieta ketogeniczna. Szukam info.