lek przed stalym zwiazkiem

1. Data: 2001-07-15 20:23:08

Temat: lek przed stalym zwiazkiem
Od: g...@p...onet.pl (Malarz KOD) szukaj wiadomości tego autora

Czy tez to macie? Bo ja nie. Absolutnie wcale zadnego leku przed
zwiazkiem na cale zycie. Ale moja dziewczyna ma. I tu pytanie: macie
jakies sugestie jak radzic sobie z tym strachem?

PS Po paru miesiacach przerwy witam ponownie grpe psychologia.

--
Malarz K.O.D. aka Laker_Maniac
"Prawdziwa jest ta prawda, w ktora zdecydujemy sie wierzyc."

1. Data: 2001-07-17 16:06:28

Temat: RE: lek przed stalym zwiazkiem
Od: g...@i...pl (Agnieszka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-07-17 18:58:00

Od: "Pietrzak" <p...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja odczuwam lek przed zwiazkiem na cale zycie; to brzmi strasznie i musi sie
skonczyc zle; po pewnym czasie po prostu robi sie nudno, smutno,
rutynowo....

Pozdrawiam
Ad
Lodz (Poland)
p...@...pl
www.pietrzak.w.pl
ICQ: 59827080
Gadu-Gadu: 276393

1. Data: 2001-07-17 19:22:44

Od: Joanna <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 9j21qu$q52$...@k...man.lodz.pl, Pietrzak at p...@...pl
wrote on 07-17-01 20:58:

> ja odczuwam lek przed zwiazkiem na cale zycie; to brzmi strasznie i musi sie
> skonczyc zle; po pewnym czasie po prostu robi sie nudno, smutno,
> [...]

"Na zawsze bedzie tylko ta,
dla ktorej nie ma na zawsze.
Nigdy nie mow na zawsze."

cos takiego spiewal kiedys Ciechowski
i IMO mial racje. Caly problem w tym, ze ludzie zamiast
cieszyc sie zwiazkiem, miloscia tu i teraz, zaczynaja bac sie
co bedzie, kiedy ich to przestanie cieszyc, i rzeczywiscie
przestaja sie tym cieszyc w tej samej chwili.
To jakbys smuci sie kupujac ciastko, ze zaraz tego ciastka
nie bedzie, bo je zjesz. A nie mozna zjesc ciastka i dalej miec ciastko.

Lek przed bliskoscia spowodowany lekiem przed nieuchronnoscia rozstania
jest dosyc neurotyczny i generalnie daje to, czego najbardziej sie boimy -
permanentny brak milosci i bliskosci. Waz pozerajacy swoj wlasny ogon.

Tak dlugo, jak cieszy nas to, co jest, jest dobrze.

Pozdr.
Joanna

1. Data: 2001-07-18 05:59:06

Od: g...@p...onet.pl (Malarz KOD) szukaj wiadomości tego autora

On 17 Jul 2001 18:06:28 +0200, g...@i...pl (Agnieszka) wrote:

> [...]
>Nasuwa mi sie jeszcze jedna uwaga- czy jestes w 100% pewien ze ona chce z
>Toba mieszkac tylko sie boi, a moze nie chce i szuka wymówek...

Dzieki za odp. Mieszkac to mieszkalismy juz razem, ale nigdy dluzej
niz 2 tygodnie (ona studiuje, ja jeszcze w tym roku studiowalem). Od
pazdziernika bedziemy mieszkac na stale razem i oboje nie mozemy sie
tego doczekac, bo z naszych doswiadczen wynika, ze o ile jestesmy
tylko razem to wszystko sie jakos o wiele lepiej uklada, nie tak jak
gdy jestesmy kazde w swoim domu, ze swoja rodzina, ktora za wszelka
cene stara sie doprowadzic czlowieka do szewskiej pasji. :) Chyba po
prostu czas zalozyc wlasne gniazdo i miec swiety spokoj.

Pozdrowka

1. Data: 2001-07-19 15:21:09

Od: g...@i...pl (Agnieszka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>cene stara sie doprowadzic czlowieka do szewskiej pasji. :) Chyba po
>prostu czas zalozyc wlasne gniazdo i miec swiety spokoj.

szczerze życze żeby wam sie udało, trzymam kciuki
agnieszka(guniek)
--
Malarz K.O.D. aka Laker_Maniac
"Prawdziwa jest ta prawda, w ktora zdecydujemy sie wierzyc."
K.J.Konopka

Do Evy
CAŁA PRAWDA O RUCHU OSHO !?
Całkowicie nie na temat