Re: lekarz=złodziej, złodziej=lekarz

Data: 2006-09-13 07:43:40
Temat: Re: lekarz=złodziej, złodziej=lekarz
Od: "Piotr Potapiński" <p...@g...com>

p47 napisał(a):
> Użytkownik "Piotr Potapiński" <p...@g...com> napisał w
> wiadomości news:1158103457.351860.55260@e3g2000cwe.googlegroups
.com...

> jak
> >

> Poniewaz Piotr Potapinski nie potrafi ustawić sobie prawidłowo czytnika, to
> tak musze go zacytować poniżej:
>
> "to jest Lepperyzm czystej wody"
>
> Cóż widac sięgasz do ostatnich odwodów, czyli nie próbujesz nawet
> ustosunkowac się do tego, co napisałem, tylko nadajesz etykietki;-)
>
> -Marnie z inwencją, no i do tego ta nieumiejętnośc posługiwania się
> kompem...
> [...]

Ehhh... nie ma to jak wycieczki osobiste. Ale rozumiem, czasem trudno o
zachownie reguł dyskusji, emocje ponieść mogą każdego.

Racja - orzecznicy decydują o przyznaniu rent, może nie jednoosobowo,
ale są ważnym ogniwem. Ale to nie oznacza, że WSZYSCY lekarze są
złodziejami, prawda?
To uogólnienie i nie odnosi się do wielu osób, do większości
IMVHO.

Lepperyzm - bo taką, pożal się Boże, retoryką, posluguje się
wódz Samoobrony. Mój powyższy wpis był, jeśli umknęło to Twojej
uwadze, ironiczny.