lekarze mnie nie lubią bo nie daję im zarobić, chlip, chlip

11. Data: 2006-11-29 19:28:36

Temat: Re: lekarze mnie nie lubią bo nie daję im zarobić, chlip, chlip
Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

<h...@i...pl> napisal(a):

> Nie zapomianaj, ze spora czesc spoleczenstwa placi duzo wiecej. Ja place
> 8,5% + 160zl zdorowtnego bo mam zalozna DG zeby legalnie sprzedawac

Nieprawda, płacisz 8,5% od kwoty (ostatnio) tysiącdziewięćset-ileśtam
złotych. To jest to 160 zł właśnie.
--
Samotnik
http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

12. Data: 2006-11-29 19:46:41

Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

<n...@i...pl> napisal(a):

> .....Którą później można odliczyć od podatku w rozliczeniu PIT.....

E, tylko 7,75% podstawy i o ile ma tyle podatku do zapłacenia w danym
roku :)

13. Data: 2006-11-29 20:49:51

Od: "Marble" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nieprawda, płacisz 8,5% od kwoty (ostatnio) tysiącdziewięćset-ileśtam
> złotych. To jest to 160 zł właśnie.

To ciekawe bo zdrowtne mam na pasku z fimry w ktorej pracuje i 160 co
miesiac robie przelew do zus

14. Data: 2006-11-29 21:16:04

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zenek <...@...z> napisał(a):

> Wiesz zawsze cos za coś - zamiast przeróżnych dolegliwości - ileś tam Twoich
> zarodków pójdzie do kibla ...

ja Cie bardzo prosze z ideologia przejdz sie gdzie indziej, albo przeciągnij
się, no i rozchodz to. Mnie przekonuja info na str. medycznych, ze wkladka z
miedzia utrudnia zaplodnienie, a na pewno uniemozliwia zagniezdzenie zarodka.

O dywagacjach, czy kilka podzielonych komorek to zycie, wybacz, ale dyskutowac
nie chcę.

Wracając do dolegliwosci - po iluśtam latach brania tabsow - co za pożytek z
matki nafaszerowanej jak gęś na wątróbki będą miały na jej starość jej dzieci?
Przecież nie ma badań, jak się to cholerstwo odkłada w organizmie. I tak mnie
nachodzi (dobrze, że nie zachodzi;-)) pytanie: skoro tabsy to takie cudo, to
czemu Panowie nie są skorzy brać zastrzyków hamujących płodność i nie są
orędownikami badań nad tabsami dla nich? No ale to OT, jeśli chcesz
podyskutować, to może w osobnym wątku lub na priv ;-)

> No chyba, że wierzysz różnym firmom i robiącym kasę łapiduchom , ze wkladka
> jest magiczna i o żadnym życiu mowy byc nie może .

Nie wierzę łapiduchom ćwierkającym nad pozytywami tabsów, gdy, której
koleżanki nie zapytam, to miała spowodowane nimi dolegliwości.

> Hehe. Ty to jeszcze mloda jestes, to i mozna Ci wybaczyc naiwnosc. Ja juz
> dawno place za wszystko i mam taka opieke jaka potrzebuje. Jeszcze
> dojrzejesz do tego (mam nadzieję ,że w dobrym zdrowiu).

dziękuję za komplement ;-)). Po prostu zaczynam wreszcie normalnie zarabiać,
ale też nie na tyle, by chętnie za wszystko płacić, co mi się należy ;-)) (za
"mandaty" z nielegalnej do b.r. strefy parkowania w moim zapyziajewie też
płacić nie będę, hehe)

h.

15. Data: 2006-11-29 21:17:03

Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

<h...@i...pl> napisal(a):

> To ciekawe bo zdrowtne mam na pasku z fimry w ktorej pracuje i 160 co
> miesiac robie przelew do zus

I bardzo dobrze, bo zdrowotne w takim przypadku jak Twój płaci się dwa
razy. Szkoda, że dwa razy lepiej Cię nie leczą :)

16. Data: 2006-11-29 21:19:03

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marble <h...@i...pl> napisał(a):

> Nie zapomianaj, ze spora czesc spoleczenstwa placi duzo wiecej. Ja place
> 8,5% + 160zl zdorowtnego bo mam zalozna DG zeby legalnie sprzedawac
> drobiazgi w Allegro. Gdy mialem okres w zyciu ostrych zawrotow glowy i
> chcialem skierowanie na CT glowy warte 160zl to mnie lekarka wysmiala i
> zapytala kto za to zaplaci. Musialem sam zaplacic.

trzeba było zmienić lekarkę. Wydaje mi się, że lekarze działają jak wydziały
reklamacji komercyjnych zakładów ubezpieczeń : pierwszą prośbę klienta zawsze
się "zlewa", sensowniej zaczyna się traktować dopiero klienta awanturujacego
się (znaczy, bez krawata, MSPANC)

h.

17. Data: 2006-11-30 10:19:51

Od: Fizzzi <f...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania napisał(a):
>[ciach]... kaze mi sie rozbierac. ...[ciach][ciach]... Pomacal, ...
ja moge pomaca Cie za darmo
hahaha
a wogole to polecam KALENDARZYK !

--
Regards Fizzzi
GaduGadu #5311582

18. Data: 2006-11-30 10:31:55

Od: Fizzzi <f...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fizzzi napisał(a):
> ja moge pomaca Cie za darmo
> hahaha
> a wogole to polecam KALENDARZYK !

a tak powaznie to zastanow sie, czego sie domagasz, nikt nie kaze Ci
uprawiac SEKSU, robisz to dla przyjemnosci... wiec nie marudz, sluzba
zdrowia nie jest zbyt bogata zeby sponsorowac takie rzeczy. I tak nie
starcza pieniedzy na leczenie ludzi ktorzy cierpia ! A pozatym to wez
zastanow sie preciez takie cos w macicy to moze Ci zaszkodzic, organizm
sila rzeczy bedzie probowal sie tego pozbyc.

19. Data: 2006-11-30 14:48:14

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fizzzi <f...@w...op.pl> napisał(a):

> [...]
> zastanow sie preciez takie cos w macicy to moze Ci zaszkodzic, organizm
> sila rzeczy bedzie probowal sie tego pozbyc.

Trolle do trollandii

h.

20. Data: 2006-11-30 16:37:53

Od: Fizzzi <f...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora