leki antydepresyjne

1. Data: 2005-01-29 08:49:50

Temat: Re: leki antydepresyjne
Od: "Lukrecja" <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "caramba" napisał w wiadomości
> mam mozliwosc sam zalatwienia sobie lekow nawet bez recepty.. tylko co
> kupic? mam klopoty malrzenskie i chyba nie moge sobie z tym poradzic..
> :( wieczory sa najgorze. czasami sie rozklejam jak baba ;(
Nie bądź mądrzejszy od lekarzy i idź do psychiatry. Jeśli masz kłopoty w
małżeństwie, to polecam wizytę u psychologa. Efekty mogą Cię zadziwić.

Pozdrawiam - Lukrecja

2. Data: 2005-01-31 17:34:54

Temat: leki antydepresyjne
Od: "caramba" <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam. przechodze bardzo trudny okres w moim zyciu. jestem chyba bliski
zalamania nerwowego. czy mozecie mi polecic jakies dobre leki
antydepresyjne? jesli tak dalej bedzie to obawiam sie ze moge zrobic cos
glupiego... poprostu juz nei moge wytrzymac tego co sie dzieje wokol mnie
:( prosze o jakas pomoc.

3. Data: 2005-01-31 18:30:19

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "caramba" <...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> glupiego... poprostu juz nei moge wytrzymac tego co sie dzieje wokol mnie

Z tych co nie sa na recepte to moze Deprim?A moze warto przejsc sie do
psychologa?

Pozdrawiam.Magda

4. Data: 2005-01-31 18:38:42

Od: "dekatoni" <a...@w...to@mesa.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

caramba wrote:
> witam. przechodze bardzo trudny okres w moim zyciu. jestem chyba
> bliski zalamania nerwowego. czy mozecie mi polecic jakies dobre leki
> antydepresyjne?

Takie leki przepisuje psychiatra, jest ich sporo na rynku,
a to jak działają zależy od indywidualnego odbioru pacjenta :(
Niestety będziesz musiał poeksperymentować z lekarzem,
na początek przepisze Ci pewnie Prozac (=Seronil, Fluoxetin itd.)
albo Efectin lub coś innego popularnego. Duża jest szansa, że pomoże
pierwszy lek, ale na pierwsze skutki trzeba trochę poczekać.
Leczenie trwa zazwyczaj conajmniej kilka miesięcy, warto rozważyć
psychoterapię o ile masz taką możliwość.
Powodzenia :) z tego się wychodzi :)

Adam

5. Data: 2005-01-31 19:10:42

Od: "caramba" <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2005-01-31 20:35:42

Od: "Izka" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam mozliwosc sam zalatwienia sobie lekow nawet bez recepty.. tylko co
> kupic? mam klopoty malrzenskie i chyba nie moge sobie z tym poradzic..
> :( wieczory sa najgorze. czasami sie rozklejam jak baba ;(

pamietaj tylko, ze lek nie rozwiaze Twoich klopotow malzenskich.

7. Data: 2005-02-01 10:42:53

Od: "dekatoni" <a...@w...to@mesa.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

caramba wrote:
> mam mozliwosc sam zalatwienia sobie lekow nawet bez recepty.. tylko co
> kupic? mam klopoty malrzenskie i chyba nie moge sobie z tym
> poradzic.. :( wieczory sa najgorze. czasami sie rozklejam jak baba ;(

Samodzielne eksperymenty mogą się skończyć w szpitalu, o czym
przekonała się Lukrecja :)
A drugie primo jest takie, że leki te nie działają doraźnie, ale
są elementem dłuższej kuracji, co powinno być pokierowane przez
lekarza. Nie bagatelizuj sprawy i się posłuchaj :-)

Adam
--
www.mesa.eu.org
www.goblinmarket.band.pl