leki, kosmetyki przeciwko łysieniu...

1. Data: 2002-05-04 17:38:44

Temat: leki, kosmetyki przeciwko łysieniu...
Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Interesuje mnie ten problem, bo włosków zaczyna robic sie coraz mniej...
I z tego wzgledu mam kilka pytań. Czy ktoś stosuje i z jaką skutecznością
nastepujace preparaty:
1. multiflore 713

2.Ekstrat NISIM

3.GPE Complex (wyczytałem o nim na stronie wellshop)

Który z nich jest skuteczny i czy każdy trzeba stosować non-stop?

Proszę też o wymianę doswiadczeń w walce z tym chyba nie tylko męskim
problemem... Z góry dziekuję.

Grzesiek

2. Data: 2002-05-04 20:58:56

Temat: Re: leki, kosmetyki przeciwko łysieniu...
Od: "Janusz K" <a...@z...stopki.bez.spacji> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

[cut]

Nie wiem jaka jest skutecznosc tych srodkow, ale cudow bym sie nie
spodziewal. Moze zastosujesz metode mojego szefa- jak zaczelo mu ubywac
wlosow- zgolil reszte!
Obecnei nikt nie wyobraza sobie, ze moglby miec wlosy! A jakie to
praktyczne!

A tak na powaznie- jezeli cos tymi preparatami wskorasz, to jedynie tyle, ze
nieco opoznisz lysienie. Czy warto sie w to bawic i w ogole o tym myslec?

Pozdrawiam

Janusz
jkas.republika.pl

3. Data: 2002-05-05 16:05:50

Od: "Marek Li" <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<w...@p...onet.pl> w artykule
news:1ece.000015dc.3cd41ca4@newsgate.onet.pl pisze...

> 2.Ekstrat NISIM

Stosowałem i szampon i odżywkę do wcierania. Nie są tanie ale godne
polecenia. Nie należy oczywiście oczekiwać cudów. Pierwsze efekty za
około pół roku. Kosmetyki tej firmy zawierają roślinnego pochodzenia
antyandrogeny, które łączą się z receprotorami w skorze. Byc może z tym
związany był efekt.

Marek Li
M...@w...pl
Who hears the fish when they cry?