zapach z ust

1. Data: 2002-05-04 10:06:58

Temat: zapach z ust
Od: "kacha" <k...@p...WYTNIJ.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

od prawie roku mam problem z zapachem z ust. Mam ciagly kontakt z ludzmi i
niewypada mi caly czas zuc gumy. Sa jakies sposoby? A moze pojsc do lekarza?
Jakiego?
==================
Kacha

2. Data: 2002-05-04 11:08:27

Temat: Re: zapach z ust
Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> od prawie roku mam problem z zapachem z ust. Mam ciagly kontakt z ludzmi i
> niewypada mi caly czas zuc gumy. Sa jakies sposoby? A moze pojsc do
lekarza?
> Jakiego?

Nie jestes sama...
Mi pasta do zebow wystarcza na jakies pol godziny, aczkolwiek róznie to
bywa. Tez czekam na pomoc, bo jak nie to zdesperowany pojde do apteki z
kartonem albo nieprzezroczystym workiem na głowie i kupie odswiezacz do ust
(ten alkoholicki:))

pozdr
kakrysa

3. Data: 2002-05-04 12:09:47

Od: "margaretka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kacha" <k...@p...WYTNIJ.onet.pl> napisał w wiadomości
> od prawie roku mam problem z zapachem z ust. Mam ciagly kontakt z ludzmi i
> niewypada mi caly czas zuc gumy. Sa jakies sposoby? A moze pojsc do
> lekarza?

Ostatnio pojawiły się jakieś tabletki o nazwie Hali-Z. Odświeżają oddech na
6 godzin. Producent zapewnia, że są dostępne w aptekach w cenie ok. 20 zł.
Można też zamówić je drogą internetową, a całkowity koszt przesyłki wyniesie
ok. 28 zł.
Pozdrawiam m a r g a r e t k a

4. Data: 2002-05-04 13:12:21

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 4 May 2002, kakrysa wrote:

> [...]
> kartonem albo nieprzezroczystym workiem na głowie i kupie odswiezacz do ust

ja tu jestem tez laikiem, ale na moj gust (patrzac co zrobil
ze mna moj stomatolog) to moze to byc kwestia zapalenia przyzebia na
tle kamienia nazebnego, ktory trzeba usunac a potem czyscic zeby nitka.
Chyba, ze sa inne choroby powodujace "fetor ex ore"?

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

5. Data: 2002-05-04 13:49:09

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> od prawie roku mam problem z zapachem z ust. Mam ciagly kontakt z ludzmi i
> niewypada mi caly czas zuc gumy. Sa jakies sposoby? A moze pojsc do lekarza?
> Jakiego?

stomatologa. Sprawdzi stan uzebiania, przyzebia.
poradzi jak czyscic zeby wraz z jezykiem. zapisze plukanki.
jesli to nie pomoze to wtedy idz do gastrologa,
czesto problemy zoladkowe daja taki "fetor ex ore"

iwon(k)a

6. Data: 2002-05-04 14:34:12

Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"kacha" <k...@p...WYTNIJ.onet.pl> skrev i meddelandet
> [...]
ludzmi i
> niewypada mi caly czas zuc gumy. Sa jakies sposoby? A moze pojsc do

To ja dopisze laryngologa ;-) Moze przyczyna sa migdalki?

magda

7. Data: 2002-05-04 14:47:30

Od: "borkon" <b...@a...de> szukaj wiadomości tego autora

Wszysty maciew racje..przyczyn moze byc wiele...ale zapomnieliscie o samej
przyczynie przyczyn..a mianowicie bakterii, ktora powoduje ten nieprzyjemny
zapach...ogladalem kiedys program na niemieckiej TV i pewien naturoterapeuta
zajmowal sie tym problemem...przychodzili do niego ludzie, ktorzy pomimo
wszelakich badan nie znalezli przyczyn ow przykrego zapachu...wiec
wspomnianyx juz naturoterapeuta zabieral sie do roboty stosujac
jakiesmieszanki ziolowe( ponoc ochydne w smaku) i zapach poprostu mijal bez
sladu.
Ale podkreslam...najpierw trzeba przekonac sie czy przyczyna nie lerzy w
jakims chorym organie; migdalki, zoladek, zatoki,itp.
Ach..nie pytajcie mnie co to za mieszanki ziolowe ...bo tego nie
wiem...pewnie trzeba pojsc na wizyte slono zaplacic i wtedy sie czlowiek
dowie :-)
Powodzenia w usuwaniu przykrych zapachow...borkon

8. Data: 2002-05-05 19:32:35

Od: "Krzych" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli chodzi o ząbki i przyzębie; toczące się procesy zgorzelinowe powodują
fetor. Najpierw do stomatologa, potem dalej.
pozdrawiam
Krzych

9. Data: 2002-05-05 20:34:46

Od: Wojciech Dura <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> Proponuje plokac jame ustna szalwia (na poczatku codziennie, pozniej
> rzadziej), a i zeby staja sie przez to bielsze.

To dziala, sama sprawdzilam.

Pozdrawiam.
G.

Choroba lokomocyjna.
Lymphadenitis reactiva?
Zastrzyki przy usuwaniu zeba a nadcisnienie (Bisocard)?
kurcze kto to przeczyta ?
sine dłonie:(