Lymphadenitis reactiva?

1. Data: 2002-05-03 21:07:04

Temat: Lymphadenitis reactiva?
Od: t...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Mam prośbę, może ktoś przetłumaczy mi co to znaczy? Dwie moje bliskie znajome były na
wycięciu powiększonych węzłów chłonnych. Wielkość orzecha laskowego. Zabieg trwał
krótko
kilkanaście minut. Teraz otrzymaliśmy wyniki i na jednym pisze tak jak w tytule, a na
drugim po polsku "Tkanka łączna i tłuszczowa oraz fragment mięśnia poprzecznie
prążkowanego. Obraz niecharakterystyczny." Ten opis też mi nic nie mówi ale ten drugi
jakoś mnie przeraża. Proszę bardzo kogoś o przetłumaczenie nawet jeżeli będzie to
wiadomość zła.
Pozdrawiam Tomasz Ruski.

2. Data: 2002-05-03 21:54:12

Temat: Re: Lymphadenitis reactiva?
Od: "slawek" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <t...@w...pl> napisał w wiadomości news:3CD2FBF8.9DAF75F6@wp.pl...
> Mam prośbę, może ktoś przetłumaczy mi co to znaczy?
powiekszenie odzczynowe wezlow chlonnych. powstaje w wyniku infekcji. w tym
przypadku jest to dobra wiadomosc, moglo byc cos znacznie gorszego...

3. Data: 2002-05-06 07:36:51

Od: Suzuki Nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lymphadenitis reactiva +- = zapalenie nieswoiste ww chłonnych.
Powiększyły się węzły bo było zapalenie, gdzieœ gdzie te węzły drenujš.
Zapalonko może być banalne, i nawet nieme klinicznie.

> drugim po polsku "Tkanka łączna i tłuszczowa oraz fragment mięśnia poprzecznie
> prążkowanego. Obraz niecharakterystyczny."

znaczy to tyle, że wycięto nie węzeł tylko 'farfocle'.

W sumie nic złego.

Krzysiek, EBP

Zastrzyki przy usuwaniu zeba a nadcisnienie (Bisocard)?
kurcze kto to przeczyta ?
sine dłonie:(
Czy jest jakis lek, terapia na otwarte oczy w czasie spania ?
Swędzący odbyt