Swędzący odbyt

1. Data: 2002-05-03 19:23:55

Temat: Swędzący odbyt
Od: "Paweł" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam uprzejmie,
Proszę o radę w kwestii swędzącego mnie odbytu. Od kilku (kilkunastu) dni
mam taką dolegliwość - zwłaszcza rano i wieczorem. Mam takie trochę
nabrzmiałe jego okolice. Próbowałem czopki propolisowe - na chwilę pomogło,
ale wróciło. Iść do lekarza - trochę "niezręczna" sytuacja. Nigdy wcześniej
nie miałem takiego problemu. Myję się często. Czy mogą to być hemoroidy (mam
29 lat). Czy można zastosować coś ogólnodostępnego ? Proszę o pomoc.
Dziękuję,
Paweł

2. Data: 2002-05-03 20:02:10

Temat: Re: Swędzący odbyt
Od: "Bogna" <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> nie miałem takiego problemu. Myję się często. Czy mogą to być hemoroidy (mam
> 29 lat). Czy można zastosować coś ogólnodostępnego ? Proszę o pomoc.

Mogą to jak najbardziej być hemoroidy. Powinien to stwierdzić lekarz -
proktolog. Jeśli jeszcze nie "dojrzałeś" do wizyty, kup sobie czopki i maść
na hemoroidy, np Posterisan czy Procto-Glivenol (zresztą w każdej aptece Ci
powiedzą, co mają bezreceptowego). Hemoroidy nie mają nic wspólnego z brakiem
higieny czy wiekiem, raczej z brakiem ruchu, siedzącą pracą i zatwardzeniami
(sposób odżywiania). Pozdr. Bo

3. Data: 2002-05-04 07:45:16

Temat: Re: Re: Swędzący odbyt
Od: z...@r...pl (zuza) szukaj wiadomości tego autora

A na samo swedzenie masc Rectosol - w aptece, bez recepty. Objawy sie
rzeczywiscie z hemoroidami zgadzaja...
ale niekoniecznie musi to byc to...
pozdrowka
zuza

4. Data: 2002-05-04 20:55:44

Od: "Rennie" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Dziękuję,
> Paweł
>
>Może masz owsiki. Zapytaj bliskich czy mają podobne objawy.
Na tą przypadłość- Pyrantel (Combantrin).

5. Data: 2002-05-04 21:03:54

Temat: Re: Swędz?cy odbyt
Od: "Janusz K" <a...@z...stopki.bez.spacji> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
[cut]

Dodam do przedmowcow, ze przyczyna swiadu moze byc tez uczulenie (mydlo,
plyn pod prysznic, recznik, papier toaletowy).

Pozdrawiam
Janusz
jkas.republika.pl

6. Data: 2002-05-05 08:42:17

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogna"

>Hemoroidy nie mają nic wspólnego z brakiem
> higieny czy wiekiem, raczej z brakiem ruchu, siedzącą pracą i
zatwardzeniami
> (sposób odżywiania).

Hmm chciałabym dodać jedno sprostowanie nie wskazane są (oprócz zatwardzeń)
również rozwolnienia, bo hemoroidy też "wychodzą".
Ja stosuję LorindenA, ale rzadko :| i nie jest to środek na hemoroidy, ale w
tej dolegliwości pomaga.

Pozdrawiam majowo
Masoneczka

7. Data: 2002-05-05 09:17:27

Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz K" <a...@z...stopki.bez.spacji>
napisał w wiadomości
> Dodam do przedmowcow, ze przyczyna swiadu moze
byc tez uczulenie (mydlo,
> plyn pod prysznic, recznik, papier toaletowy).

Albo zbyt szorstki papier toaletowy.

Sark

8. Data: 2002-05-05 14:46:14

Od: jacmac@*wytnij*go2.pl (Jacek) szukaj wiadomości tego autora

Paweł naskrobał:

>Witam uprzejmie,
>Proszę o radę w kwestii swędzącego mnie odbytu. Od kilku
>(kilkunastu) dni mam taką dolegliwość - zwłaszcza rano i
>wieczorem. Mam takie trochę nabrzmiałe jego okolice. Próbowałem

Jeśli masz w domu dziecko w wieku od roku do kilku, to prawie na 100%
masz (ty i wszyscy domownicy) owsiki. Skutkuje Pyrantel zażywany
przez wszystkich, indywidualne, często zmieniane ręczniki i w ogóle
absolutna czystość w domu. Mimo to są częste nawroty. Po prostu
dzieciak przynosi z przedszkola coraz to nowsze, a czujność spada...

Jacek

9. Data: 2002-05-06 08:04:05

Od: "Strzyga" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Użytkownik "Paweł" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
| [cut]
|
| Dodam do przedmowcow, ze przyczyna swiadu moze byc tez uczulenie (mydlo,
| plyn pod prysznic, recznik, papier toaletowy).

Powodem może być także alergia pokarmowa.
Pozdrawiam Teresa

HELP!! tabletki anty i skleroza:-)
since pod oczami
Rehabilitacja kolana