leki wspomagajace odchudzanie - sprawdzone i najlepiej ziolowe

11. Data: 2006-01-22 12:56:59

Temat: Re: leki wspomagajace odchudzanie - sprawdzone i najlepiej ziolowe
Od: "Ania" <A...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli chodzi o spalanie tluszczu to pamietaj ze jest on dopiero spalany po 20
> min cwiczen tzn lepiej cwiczyc dluzej i mniej intensywnie niz krocej z maks.
> wysilkiem.
Czy pogląd, że tłuszcz jest spalany po 20 min. ćwiczeń jest oparty
na jakichś badaniach czy tak się wydaje na podstawie praktyki?
Możesz podać jakieś źródła?

Pozdrawienia
Ania

12. Data: 2006-01-22 13:58:15

Od: "PiOtReK" <p...@s...postu> szukaj wiadomości tego autora

wiolkum <w...@w...pl> rzekł(a):

> nic z nich nie maja. O skutkach ubocznych ich przyjmowania nic nie
> napisalas a jest ich troche

a tak z ciekawości jakie?
Możesz napisać lub podzielić się jakimś linkiem?

--
pozdrawiam,
PiOtReK

13. Data: 2006-01-22 14:45:52

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiolkum <w...@w...pl> napisał(a):

>Zwróc przy tym uwage ze te preparaty to chyba leza kolo ziolowych bo
> napewno nic z nich nie maja.

Czy możesz napisać to zdanie jeszcze raz, tylko po polsku? Z góry dziękuję.

> O skutkach ubocznych ich przyjmowania nic nie napisalas a
> jest ich troche

Zakładam, że rozmawiam z ludźmi wystarczająco inteligentnymi, żeby użyli
Google'a i wyciągnęli wnioski.

--
JoP

14. Data: 2006-01-22 14:48:24

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

ape <a...@n...poczta.fm> napisał(a):

> przeczytaj ponownie i sprobuj odpowiedziec, a nie udawac kogos kim nie
> jestes :-)

Zakladam, może niesłusznie, że pytającemu chodzi o coś skutecznego.

A ziołowe preparaty wspomagające odchudzanie można sobie w buty wsadzić.

--
JoP

15. Data: 2006-01-22 15:34:59

Od: "wiola" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiolkum <w...@w...pl> rzekł(a):

> a tak z ciekawości jakie?
> Możesz napisać lub podzielić się jakimś linkiem?

> [...]
wypowiedz jednej z osób po stosowaniu leku( forum:"meridia sposób na
schudniecie?)
felekkkkk f...@t...pl (28-09-2005 13:01:00) Odpowiedz cytując
Daj spokój i lepiej znajdź chwilę czasu żeby poćwiczyć. Ja osobiście połasiłam
się na to wątpliwe cudo! Przez pierwsze dni czułam się jak naćpana. Nie byłam
w stanie normalnie funkcjonować. Meridia działa tak że w ogóle nie czujesz
łaknienia. Więc nie jadłam. Pojawiły się bóle głowy - straszne nie do
wytrzymania. Nie byłam w stanie ani pracować ani zajmować się czymkolwiek. Czy
schudłam? Tak 4 kilogramy w pół miesiąca. Ale uważam że nie warto! Mam
problemy do dzisiaj. Szkoda kasy i zdrowia

16. Data: 2006-01-22 16:14:28

Od: "wiola" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy pogląd, że tłuszcz jest spalany po 20 min. ćwiczeń jest oparty
> na jakichś badaniach czy tak się wydaje na podstawie praktyki?
> [...]
Aniu tutaj chodzi o cala biochemie spalania tluszczu.W celu wypracowania
redukcji podskórnej tk. tluszczowej jest stosowany wysilek aerobowy
(tlenowy).Trening taki powinien trwac min 20-30min gdyz dopiero po tym czasie
zaczyna sie spalac tk. tluszczowa. Jako pierwsze sa spalane weglowodany,
nastepnie aminokwasy a niestety na koncu tluszcz zapasowy.
Poczytaj sobie równiez http://www.edumedia.pl/poradniki/lekarzradzi01.htm
Pozdrawiam
Wiola

17. Data: 2006-01-22 19:32:27

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Zakladam, może niesłusznie, że pytającemu chodzi o coś skutecznego.
>
> A ziołowe preparaty wspomagające odchudzanie można sobie w buty
wsadzić.

zauwaz, ze caly czas odpowiadasz na moje posty...
a powiedz mi, mila jolu, w ktorym miejscu wspomnialem chocby slowkiem o
czyms ziolowym?
przeciez pytalem kogos tam o dzialanie czegos tam na podswiadomosc :-)

--
pozdro
ape

18. Data: 2006-01-23 08:00:25

Od: "VigoX" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andy" <andyro @ poczta. onet. pl> napisał w wiadomości

> 3 miesiące temu skończyłem 2 miesięczną dietę odchudzającą uzupełnioną
> substytami odżywczymi firmy VISION, staraciłem ponad 20 kg. nadwagę i
czuję

trudno w to uwierzyc. Toż to prawdziwe TORNADO dla organizmu.
Moglbys podac jakis namiar na ta firma w sieci?

Vx

19. Data: 2006-01-23 08:42:38

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

ape <a...@n...poczta.fm> napisał(a):

> a powiedz mi, mila jolu, w ktorym miejscu wspomnialem chocby slowkiem o
> czyms ziolowym?

To zajrzyj do tematu.

--
JoP

20. Data: 2006-01-23 09:26:37

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> To zajrzyj do tematu.

1. temat znam
2. podjalemw nim inna kwestie biz ziola
3. caly czas odpowiadasz na moje posty
4 w nich nie ma nic o ziolach
5. odpowiadasz zatem komus innemu :-)

--
pozdro
ape

Druki medyczne
Depresja lekowa, benzodiazepiny, brac leki czy nie.
"mite" po lacinie?
co tu pisze?
zwapnienie sierpu mózgu