lekka trwała przed czy po farbowaniu??

1. Data: 2002-11-11 20:36:35

Temat: lekka trwała przed czy po farbowaniu??
Od: "Elcia" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak jak w temacie.
Dzieki za odpowiedzi.
pozdr.

--
Ela
GG- 4018922 ICQ- 166394775

1. Data: 2002-11-11 21:13:56

Temat: Re: lekka trwała przed czy po farbowaniu??
Od: "Natalia Slowik - www.beep.pl" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elcia" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
news:aqp3v8$c2o$1@panorama.wcss.wroc.pl...
> Tak jak w temacie.
> Dzieki za odpowiedzi.
Najpierw trwala, a potem farbowanie!!!!!!

--
Natalia Slowik,
Hosting lepszy niz miod! Kliknij, skosztuj slodyczy!

1. Data: 2002-11-12 09:36:32

Od: "anya" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Natalia Slowik -w wiadomości do grup dyskusyjnych

> Najpierw trwala, a potem farbowanie!!!!!!

a ja sie nosze z zamiarem zrobienia dokladnie odwrotnie:-)

anya

1. Data: 2002-11-12 09:45:15

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a ja sie nosze z zamiarem zrobienia dokladnie odwrotnie:-)

Na szamponach koloryzujacych jest napisane (tzn. na takich, jakie ja
widzialam, nie wiem, czy na wszystkich) , zeby poczekac 2 tygodnie po
zrobieniu trwalej i dopiero farbowac, bo inaczej kolor wyjdzie za
intensywny.
Ale chyba tak jest z ta kolejnosci: lepiej najpierw trwala, a potem
farbowac. Plyn utrwalajacy zawiera przeciez wode utleniona i po trwalej ma
sie zawsze jasniejsze wlosy (z perspekstywy moich chyba pieciu trwalych w
zyciu to mowie ;) ). Kolor pofarbowanych przed trwala wlosow moze sie
niestety zepsuc.
Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-11-12 11:53:34

Od: "anya" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kruszynka w wiadomości do grup dyskusyjnych

Kolor pofarbowanych przed trwala wlosow moze sie
> niestety zepsuc.

tak...zle sprecyzowalam..mam rozjasnione- nie farbowane

anya

1. Data: 2002-11-12 11:59:31

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kolor pofarbowanych przed trwala wlosow moze sie
>
> tak...zle sprecyzowalam..mam rozjasnione- nie farbowane

No to moga Ci sie jeszcze bardziej rozjasnic. Ja jak mialam odrosty po
trwalej, to mialy tez one inny kolor - byly ciemniejsze :)
Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

Depilacja laserowa?