lemoniada

1. Data: 2003-08-05 11:39:28

Temat: lemoniada
Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

pewnie dostane po łbie ale musze zaryzykować. upał za oknem taki że sie już
wytrzymać nie da.
zwracam sie do szacownego grona o przepis na właśnie lemoniadę.
z góry dziękuję
--
Aneta

1. Data: 2003-08-05 11:58:16

Temat: Re: lemoniada
Od: Michał \"ogr\" Groniowski <ogr.ogrowski@Usuń_towp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> pewnie dostane po łbie

Dlaczego tak sądzisz? Ci co zakładali worek nocą i kijem obijali odeszli na
inną grupę.

>ale musze zaryzykować. upał za oknem taki że sie już
> wytrzymać nie da.
> zwracam sie do szacownego grona o przepis na właśnie lemoniadę.

Najprostszy przepis na limoniadę:

Wyciśnij limonki i dodaj do źródlanej wody (tak z 3-4 limonki na 1 litr
wody), dodaj cukru do smaku, porządnie schłódź. Rozkoszuj się.

P.S. Limonki można oczywiście zastąpić cytrynami, ale IMHO te pierwsze
lepsze.

ogr

1. Data: 2003-08-05 12:09:19

Od: "dżdżownica" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał "ogr" Groniowski" <ogr.ogrowski@Usuń_towp.pl

> Dlaczego tak sądzisz? Ci co zakładali worek nocą i kijem obijali odeszli
na
> inną grupę.
Bejsbolowym, bejsbolowym... Panie Michale!
dżudżu

1. Data: 2003-08-05 12:13:23

Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-05 13:58, osoba przedstawiająca się jako 'Michał "ogr"
Groniowski' zechciała zauważyć:

A zamiast cukru - miód. Jeszcze lepsze.

R.

1. Data: 2003-08-05 12:19:15

Od: "dżdżownica" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dżdżownica" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Michał "ogr" Groniowski" <ogr.ogrowski@Usuń_towp.pl

> na
> Bejsbolowym, bejsbolowym... Panie Michale

A do tego po głowie!!! Hrehrehre sorry! "po łbie".
I nie worek, ale koc. Znaczy się bardziej byli subtelni!
A poza tym jeszcze "czym popadło" Jeden taki pies to nawet płyty chodnikowe
wyrywał. Nazywał się Dekland, bo na koniec obijania robił gościowi DEKIEL i
mówił: "No teraz sobie posłuchaj płytki"!

dżdżownica

--
Magdalena Bassett on line:
" Gdy zbyt sobie pozwalali na zamieszanie towarzystwa do ktorego sie wdarli

1. Data: 2003-08-05 12:23:56

Od: Michał \"ogr\" Groniowski <ogr.ogrowski@Usuń_towp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maruda - Ryszard" <maruda_smurf@#gdynia.mm.pl> napisał w
wiadomości news:bgo709$q4i$1@nemesis.news.tpi.pl...

> A zamiast cukru - miód. Jeszcze lepsze.

Ale delikatny np. lipowy

ogr

1. Data: 2003-08-05 12:30:26

Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 05 Aug 2003 14:13:23 +0200, maruda - Ryszard wrote:

> A zamiast cukru - miód. Jeszcze lepsze.

BP, NMSP.

Korzystając z takiego przepisu otrzymasz kwaśno-słodką schłodzona wodę,
nie lemoniadę. Przynajmniej IMHO.
Żeby lemoniada przejęła z cytryn vel limonek aromat - trzeba, żeby miała
kontakt nie tylko z sokiem, ale i skórką tych owocków - bo w niej
przecież mieszkają wszystkie olejki erotyczne (czy jak im tam było).
Moja propozycja (sprawdzona): BAAARDZO cieniutko pokrój uprzednio
dokładnie umyte cytryny vel limonki ze skórką oczywiście w plasterki
(proponuję ze 3-4 średniej wielkości na jakieś 5 litrów wody albo i
więcej, ale najlepiej sama opracuj sobie właściwe proporcje). Zasyp
cukrem (może być do smaku;) ) na godzinkę. Następnie zalej wodą i niech
się pomaceruje przez kolejnych kilka godzinek. Potem schłodzić, wsypać
lód albo nie i pić.

Miodu w tym kontekście nie próbowałem, ale czemu nie:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)
*Life is too complex for oral communication*

1. Data: 2003-08-05 12:32:35

Od: "Martyna" <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał napisał:

<...>
> Wyciśnij limonki
<...>

A może inna lemoniadka posmakuje?

Świeżutkie lub suszone ziele mięty pieprzowej zalej wrzącą wodą z cukrem.
Pozostaw pod przykryciem, następnie oddcedź. Wsadź do lodówki.
Przed podaniem rozcieńcz dużą ilością soku z cytryny lub limonki i wodą sodową.

Jak ktoś lubi takie klimaty to będzie mu smakowało :)
Martyna

1. Data: 2003-08-05 12:37:27

Od: Michał \"ogr\" Groniowski <ogr.ogrowski@Usuń_towp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Bieniek" <m...@p...wytnij.onet.pl> napisał w
wiadomości news:3xo3zvrmaon6.dlg@always.coca.cola...

> [...]
> kontakt nie tylko z sokiem, ale i skórką tych owocków - bo w niej
> przecież mieszkają wszystkie olejki erotyczne (czy jak im tam było).

Oczywiście masz rację. Głupi ogr zapomniał dodać, że wrzuca sporo plasterków
limonki.
Nie zasypywałem cukrem, rzeczywiście dobry pomysł, żeby wyciągnąć związki
aromatyczne , czy tak jakoś :)

Pozdrawia
zapominalski ogr

1. Data: 2003-08-05 12:37:42

Od: "Grzegorz J" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
już
> wytrzymać nie da.
> zwracam sie do szacownego grona o przepis na właśnie lemoniadę.

*****
Witam
Najlepszy napój na upały - "mięta + cytryna + miód" , proporcje według smaku
i gustu.
Moje dzieci się tym "zapijają" - najlepsze schłodzone
PZDR

--
Grzegorz Jankowski

Cos szybkiego ( P )
Patisony w odzielnym watku...(tamto mi zniknelo) miks
cieciorka
Placki ziemniaczane
syrop cukrowy