lenistwo, brak motywacji

11. Data: 2005-10-17 15:47:21

Temat: Re: lenistwo, brak motywacji
Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jesus" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:diua3r$5uo$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Ja też nie miałem. Teraz jest tak, że czasem ją mam, a czasem jej nie mam.
> A jak już broń sobie do skroni przykładam to sięgam po Alprazolam

Uważaj, bo od niego łatwo sie uzależnić...

> lub Fluoksetynę.

A nie lepiej zamiast Fluoksetyny zjeść tabliczkę czekoleady? Ona też działa
antydepresyjnie - wydziela serotoninę, czyli hormon szczęścia :)
Nietoperek

12. Data: 2005-10-17 16:57:53

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paula napisał(a):

> Uważaj, bo od niego łatwo sie uzależnić...

Mnie usypia

> A nie lepiej zamiast Fluoksetyny zjeść tabliczkę czekoleady? Ona też działa
> antydepresyjnie - wydziela serotoninę, czyli hormon szczęścia :)

Hm... nie prawda ;)

13. Data: 2005-10-17 17:50:19

Od: Jarosław Rzeszótko <s...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 16 Oct 2005 22:26:14 +0200, N.B. wrote:
> A może się po prostu zakochał, a druga strona nie bardzo? W końcu - to
> się zdarza każdemu w każdym wieku, tylko w tym wieku niekoniecznie
> jeszcze ludzie wiedzą, jak sobie z tym poradzić :) Generalnie to mi
> pasuje do depresji. Może trzeba się do lokalnego psychologa przejść na
> pogawędke. Najlepiej by było jak sądzę :)
Albo właśnie wogóle się nie zakochał - brak panny = brak motywacji :D

--
Jarosław "sztywny" Rzeszótko
sztywny(at)epf.pl // sztywny(at)gmail.com

14. Data: 2005-10-17 18:55:40

Od: "N.B." <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karol Y napisał(a):

> Tylko, ze on musi sam tego chciec, bo jak na sile to moze nic nie dac -
> cos o tym wiem.

No ale ja nie napisałem, że ma zostać zaciągnięty na siłę :) Wiadomo, że
jak nie będzie chciał to nic z tego nie wyjdzie. No bo taki psycholog to
raczej może pokazać drogę. Ale na spacerek w określonym kierunku to już
trzeba samemu zasuwać.

pzdr.,
NB.

15. Data: 2005-10-17 18:56:31

Od: "N.B." <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarosław Rzeszótko napisał(a):

> Albo właśnie wogóle się nie zakochał - brak panny = brak motywacji :D

I to być może :) Tym bardziej w tym wieku :)

pzdr.,
NB.

16. Data: 2005-10-17 19:04:35

Od: "N.B." <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

n...@p...onet.pl napisał(a):
> [...]
> które w dłuższym czasie złamie każdego oraz otworzy na wiele negatywnych
> właściwości i nałogów.
> Praca jest łaską. Działanie daje szansę rozwoju. Ciesz się ze wszystkiego, co
> możesz robić, zwłaszcza dla innych.
> Pomagać innym, pocieszać ich, być dla nich - oto szczęśliwość, jaką możesz
> osiągnąć na ziemi. Czynić dobro to mądrość, która da Ci wszystko, czego
> daremcie szukasz gdzie indziej.
> Bądź mądry, idź z Bogiem, a Bóg pobłogosławi Cię jeszcze większą mądrością.
> Oto droga światła, której wszyscy szukają, wyrażona w prostej formule."

Well... powiem tak - uważam, że to pierdolenie bez sensu. Nawet
autorytety się mylą. Praca owszem. Jak najbardziej. Pomaganie jak
najbardziej. Może dawać radość i spełnienie, ale tylko do momentu, kiedy
nie rozpieprza życia w drobny mak. Potem się zasuwa coraz prędzej i
prędzej, tylko nie wiadomo gdzie i po co, bo straciło się już to
światełko w tunelu. Lenistwo jest wielkie i pozwala nabrać dystansu,
oddechu i siły na dalsze prace. Jak z ziemią - brak płodozmianu i
odpoczynku powoduje, że gleba jałowieje i przestaje rodzić. Wyczerpany
umysł i ciało podobnie.
Zawsze trzeba zachowywać umiar i właściwe proporcje. Żadne skrajności
nie prowadzą do dobrych efektów. Nawet jeśli podeprze się je autorytetem
Boga.

pzdr.,
NB.

17. Data: 2005-10-17 19:12:13

Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie usypia

> Hm... nie prawda ;)

A właśnie, że prawda. Ponadto jest chyba hormonem odwagi : ostatnio po
zjedzeniu (całej) tabliczki czekolady wyszłam na ulice mojego miasteczka, a
idący za mną kolesie zaczęli na mnie wołać "kszzkszz". Więc obróciłam się i
wykrzyczałam im prosto w twarz, co myślę o takich okrzykach i że jak szukają
dziwki, to mają iść do burdelu. Przestraszeni spuścili głowy i poszli dalej
:) Ale byłam dumna z siebie.
Ehh...musiałam się Wam pochwalić :)
Nietoperek

18. Data: 2005-10-17 21:11:09

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paula napisał(a):
> [...]
> dziwki, to mają iść do burdelu. Przestraszeni spuścili głowy i poszli dalej

To taki zwyczaj jest? Taki sposób na podryw?
Czy oni mają w sobie jakąś dziwną agresję do ludzi?

19. Data: 2005-10-18 04:23:07

Od: Jarosław Rzeszótko <s...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 16 Oct 2005 19:22:13 +0000, aga wrote:

> [...]
> - gdzie z nim iść, jak pomóc, tłumaczenie nic nie daje. Mieszkamy w
> Łodzi, ten problem jest już od jakiegoś czasu ale taeraz przerosło
Podejrzewam, że po prostu jest znudzony swoim życiem. Nie wiem czy
psycholog tu jest do czegokolwiek potrzebny, w tym wieku to jest chyba
najzupełniej normalne (chociaż nie mogę być pewien, bo szczegółów
żadnych nie podajesz). Zapisz go może lepiej na jakieś ciekawe i
atrakcyjne dla niego zajęcia (ciekawe i atrakcyjne = np. judo, a nie kurs
gry na flecie prostym, bo chłopaka dobijesz). Zachęć go też żeby
gdzieś wychodził, poznał jakiś nowych znajomych, szczególnie płci
przeciwnej ;)

20. Data: 2005-10-18 04:42:53

Od: Jarosław Rzeszótko <s...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 18 Oct 2005 06:23:07 +0200, Jarosław Rzeszótko wrote:
> Podejrzewam, że po prostu jest znudzony swoim życiem.
Oczywiście w sensie "uważa swoje życie za nudne", a nie "lada dzień
będzie się chciał targnąć na siebie". Sorry za to nieszczęsne
sformułowanie :)

--
Jarosław "sztywny" Rzeszótko
sztywny(at)epf.pl // sztywny(at)gmail.com
http://sztywny.titaniumhosting.com

korelaty sytuacyjne po angielsku
Trudne pytanie dla specjalistów.
czym sie roznia ludzie od zwierzat? ;)