Re: Pomocy

1. Data: 2005-10-16 09:37:05

Temat: Re: Pomocy
Od: "Eryk Kielar" <e...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ktosik" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
news:1129396942.648480.126730@g44g2000cwa.googlegrou
ps.com...
Witajcie mam taki problem. Jestem nieśmiały i nie za bardzo wiem jak
i o czym rozmawiać z dziewczyną aby nie zapadała ta niesforna
cisza. Możecie mi coś poradzić??

Pozdrawiam
Proszę o wyrozumiałość i w miare szybką odpowiedz

Nie zawsze trezeba strzepić ozorek i gadac androny... może ona też jest
nieśmiała? Poki nie poznasz kogoś choć trochę będzie trudno znależć wspólne
tematy. A najlepiej porozmawiać o tym czym sie interesujecie - być może
macie jakieś wspólne zainteresowania - muzyka, ksiażki, filmy, sposób
spędzania wolnego czasu... Podstawą jest poznanie..