lenistwo? - ukamienowac

1. Data: 2002-08-04 16:04:33

Temat: lenistwo? - ukamienowac
Od: Marsel <ic5070_@/wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

mozecie to potraktowac drodzy dyskutanci jako wyznanie grzechu
nie licze na zrozumienie, raczej na... no wlasnie,
moze na jakos pokute ktora mnie oczysci z tego?
zrobie wszystko zeby sie z tego wyzwolic.

jesli to sprawa banalna, a masz chwilke czasu to podpowiedz.. lub
nabluzgaj.

dla mnie jest to o tyle wazne ze traktuje jako kalectwo - niezdolnosc do
pracy - powazne uposledzenie ktore moze spowodowac dalsze komplikacje.
brzmi jak farsa... ale pisze to powaznie.

czuje sie niezle, w pelni sprawny (wszystko w swojej skali oczywiscie),
widze sensownosc tego co robie, umiem to robic, mam na to warunki, do
diabla - ja chce to robic! - pracowac.

nie nudze sie! ale nie moge robic niczego innego, nie pozwalam sobie na
to, bo uwazam ze teraz powinienem popracowac.

jestem sam na sam z nia, pragniemy sie nawzajem, ale nie mozemy nawiazac
kontaktu. patrzymy sobie gleboko w oczy i dotykamy sie, ale nic poza
tym. cos jak impotencja ktora spotyka sie z wyrozumialoscia

nie pytajcie o motywacje, nie potrafie tego rozstrzygnac.. powinienem
miec. wczesniej pracowalem bardzo duzo i dobrze. no i byc moze istotny
szczegol - ja sie lecze-leczylem. jakas depresja czy cos. no i wyglada
na to ze przy okazji wyleczylem sie ze zdolnosci do pracy...

czy to jest problem psychologiczny, czy wydumany?

wyslac?

--
Marsel

1. Data: 2002-08-04 16:22:06

Temat: Re: lenistwo? - ukamienowac
Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsel" <ic5070_@/wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> na to ze przy okazji wyleczylem sie ze zdolnosci do pracy...
>
> czy to jest problem psychologiczny, czy wydumany?

:)))

Jaki Sens ma Twoja praca dla Ciebie ?
Może nie ma sensu TA właśnie. może w tym problem ?
Może Twoje zdrowe JA mówi Ci, że nie powinieneś zajmować się tym,
co do tej pory, a jeszcze nie wiesz Czym powinieneś się zająć ?
Wiem dobrze o czym mówię.
Po latach dobrego wykonywania swojej pracy odkryłam,
że powinnam była zająć się czymś zupełnie innym..
Właśnie;) pewnie dlatego tu jestem.
A Ty ?
E.

1. Data: 2002-08-04 17:04:59

Od: Marsel <ic5070_@/wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

w poprzednim art. <aijkag$2do$1@news.tpi.pl>,
szanowna kol. EvaTM pisze, ze:

> :)))

czesc niezavodna

czuje sie troche jak dorritowy niedoleczony wariat
chyba nietypowo nie chodzi mi jednak o to zeby sobie pogadac o tym..
oczywiscie wierzac w moc rozmowy teraputycznej.
ale tez majac swiadomosc ze w tym wypadku to tylko zawracanie glowy.
innym. bo moja i tak pozostanie na miejscu.

nei wiem czy wdawac sie tu w rozmowy.
werdykt, osad - to tak
jaki? spadaj/lecz sie ty wariacie.

spadaj - urlop, ale jak
lecz sie - to nie jest choroba, choc takie same sa efekty

ok, widze ze jest spore zainteresowanie;), wkoncu to problem tu lekko
nietypowy, niech sie mlodziezy uczy czym ew. nie nalezy sie zajmowac.

> Jaki Sens ma Twoja praca dla Ciebie ?

praca to ja. tak bylo dopoki bylem tzw. pracoholikiem.
a moze teraz po prostu jestem nim dalej, tylko juz nie czynnym?
ale co to zmienia.
byc moze odzyskalem czesc siebie. i co z tym zrobic moze i wiem
ale bez pracy sie nie da.

TA praca jeszcze aktualnie daje mi mozliwosc rozwoju zawodowego, jak
zadna inna, stwarzac powinna tez warunki do osobistego, wyjdzie w praniu

> Może nie ma sensu TA właśnie. może w tym problem ?

nawet jesli przyjac taki wariant.. potrafie sobie wyobrazic inna, siebie
w innej, ale obawiam sie ze ..to ten sam problem w sumie - piwo czy
wino.
w kazdej pracy datad sie sprawdzalem, bez wzgledu na to jak chore byly
warunki

> Może Twoje zdrowe JA mówi Ci, że nie powinieneś zajmować się tym,
> co do tej pory, a jeszcze nie wiesz Czym powinieneś się zająć ?

pierwsza polowa zdania spodobala mi sie nawet, moze pasowac, jesli
faktycznie jest jakies zdrowie we mnie.
to co chcialbym zrobic to popracowac. moze to tego wystarczylaby jakas
przerwa.
zmiana - moglbym zajmowac sie niemal wszystkim, nie mam jakis
szczegolnych uzdolnien. jedynym moim atutem bylo zaangazowanie, reszty
mozna sie douczyc.

<...>
> A Ty ?

nie czuje ze powinienem zajac sie czyms innym!
chocia moze chcialbym troche poszwedac sie samopas...
ale tylko po to zeby wrocic do pracy.

alez to nudne...

--
Marsel

1. Data: 2002-08-04 17:45:09

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marsel" <ic5070_@/wp.pl> napisał

> czesc niezavodna

Cześć Mars_Elonie:)

Zainteresowanie jest wakacyjno-weekendowe,
ale może to i lepiej;) ?

> nie czuje ze powinienem zajac sie czyms innym!
> chocia moze chcialbym troche poszwedac sie samopas...
> ale tylko po to zeby wrocic do pracy.

To dlaczego sobie na to nie pozwolisz ?
Tak blisko masz takie cudowne tereny..
nigdzie takich gwiazd nie widziałam, jaki kiedyś;)
tam właśnie..
Co Ci zależy ? Przecież Ona nie ucieknie.

E:)

> alez to nudne...

wcale nie
E.

1. Data: 2002-08-04 18:10:15

Od: Marsel <ic5070_@/wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

w poprzednim art. <aijp6f$hiv$1@news.tpi.pl>,
szanowna kol. EvaTM pisze, ze:
<....>
> To dlaczego sobie na to nie pozwolisz ?
> Tak blisko masz takie cudowne tereny..
> nigdzie takich gwiazd nie widziałam, jaki kiedyś;)
> tam właśnie..

nie o takiej przerwie myslalem.. zreszta zanim sie wybiore to pewnie
wszyskie gwiazdy juz pospadaja ;)
no tak, humor mnie nie opuszcza, ale przerazajace jest w sumie to, ze
jest popoludnie sloneczej niedzieli, mam zwolnienie nawet (nie od
psychiatry akurat;-p) a ja sie tu zazynam
zenada...
nie potrafie zrezygnowac z prob

--
Marsel

1. Data: 2002-08-04 18:29:37

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marsel"
> nie o takiej przerwie myslalem.. zreszta zanim sie wybiore to pewnie
> wszyskie gwiazdy juz pospadaja ;)

Spodziewasz się jakiegoś kataklizmu;)) ?
Chciałbyś dłuższej przerwy ?

> [...]
> jest popoludnie sloneczej niedzieli, mam zwolnienie nawet (nie od
> psychiatry akurat;-p) a ja sie tu zazynam

Pracujesz w niedzielne popołudnie, choć Ci się nie chce;) ?
Może jakbyś się na tydzień-dwa wybrał gdzieś tam,
to dałbyś swojemu zdrowemu JA szansę ?
E.:)

1. Data: 2002-08-04 18:41:25

Od: Marsel <ic5070_@/wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

w poprzednim art. <aijs7t$soa$1@news.tpi.pl>,
szanowna kol. EvaTM pisze, ze:

> Może jakbyś się na tydzień-dwa wybrał gdzieś tam,
> to dałbyś swojemu zdrowemu JA szansę ?
> E.:)

oj E., pomyslow mi nie brak na te okolicznosc (tfu!) urlopu
widze ze probujesz mnie odciagnac.. a ja wlasnie chce sie wciagnac!

--
Marsel

1. Data: 2002-08-04 18:44:45

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"EvaTM" <e...@i...pl> wrote in message
| "Marsel"
[cut]
| Może jakbyś się na tydzień-dwa wybrał gdzieś tam,
| to dałbyś swojemu zdrowemu JA szansę ?
| E.:)

Przez tydzień-dwa może jeszcze nie zdążyć zauważyć, że nie jest w pracy.
Ja jako laik i cynik o miękkim sercu proponowałbym co najmniej miesiąc-dwa.

Saulo

1. Data: 2002-08-04 18:51:27

Od: Marsel <ic5070_@/wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

w poprzednim art. <aijske$r1$1@news.tpi.pl>,
szanowny kol. Saulo pisze, ze:

> Przez tydzień-dwa może jeszcze nie zdążyć zauważyć, że nie jest w pracy.

milem kiedys wolne dni.. ale to nie bylo mile (zespol odstawienny? ;)

> Ja jako laik i cynik o miękkim sercu proponowałbym co najmniej miesiąc-dwa.

a ja myslalem o roku.. ale nie bede sie targowal, to i tak niemozliwe.

> Saulo
a ja juz pomyslalem ze wyladowales na odwyku;)

--
Marsel

1. Data: 2002-08-04 18:57:52

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> milem kiedys wolne dni.. ale to nie bylo mile (zespol odstawienny? ;)

Bo było ich za mało !:)

> a ja myslalem o roku.. ale nie bede sie targowal, to i tak niemozliwe.

Hmm.. a tak to pracujesz na pół gwizdka i odpoczywasz takoż.

> a ja juz pomyslalem ze wyladowales na odwyku;)

;))) Obraził się ;->>

E.

Re: Praca
Re: Zagadka z duszą