leszczynowe odrosty

1. Data: 2004-10-01 00:32:53

Temat: leszczynowe odrosty
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kilku lat z leszczyny drzewko sobie robię. I wszystko byłoby pięknie
gdyby nie drańskie patykowate odrosty od korzeni, ktore ciągle mi na powrót
krzaczor robią.
Jest jakas metoda na to by je pohamowac????
Pozdrawiam :-)
Janusz

2. Data: 2004-10-01 06:35:08

Temat: Re: leszczynowe odrosty
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2004-10-01 06:42:35

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl>
> Od kilku lat z leszczyny drzewko sobie robię.

A nie myślałeś o przerobieniu na pnącze?
;-)

> I wszystko byłoby pięknie gdyby nie drańskie patykowate odrosty od
> korzeni, ktore ciągle mi na powrót krzaczor robią.
> Jest jakas metoda na to by je pohamowac????

Kupić nowe szczepione na pniu lub założyć wokół drzewka pierścień z
czegoś twardego.
--
Pozdrawiam, Jerzy

---
List wolny od wirusów.

4. Data: 2004-10-01 06:50:04

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

/
5. Data: 2004-10-01 07:06:35

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl>
> Kupić nowe szczepione na pniu lub założyć wokół drzewka pierścień z
> czegoś twardego.

> :)))))
> o pierscieniu nie czytalem ani nie slyszalem

Kawał grubej blachy itp.
:-)

> natomiast wiem
> ze prawie nie dokupienia sa formy szczepione na Leszczynie drzewiastej
[...]

To może turecka by się nadała?!

--
Pozdrawiam, Jerzy

---
List wolny od wirusów.

6. Data: 2004-10-01 07:24:16

Od: "krycha" <k...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> Od kilku lat z leszczyny drzewko sobie robię. I wszystko byłoby pięknie
> gdyby nie drańskie patykowate odrosty od korzeni, ktore ciągle mi na
powrót
> krzaczor robią.

Od początku prowadzę leszczynę w formie drzewa.
Możesz efekt zobaczyć pod koniec mojej galerii
http://fotogaleria.pl/galeria/galeria_krycha
Owszem pojawiają się odrosty, które przycinam jak najgłębiej
uda mi się wkopać do ziemi.
Sadząc młode drzewko obłożyłam na wierzchu korzenie wokól konaru
starym brezentem.
Wyrastające czasami odrosty nie są dla mnie problemem.

pozdrawiam Krycha

7. Data: 2004-10-01 07:31:55

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

krycha wrote:

> http://fotogaleria.pl/galeria/galeria_krycha

The page cannot be found :-(

--
richo

8. Data: 2004-10-01 07:52:19

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "richo nazca" <n...@n...nospam.com.pl>

> The page cannot be found :-(

Wrzuć monetę ... Wrzuć monetę ...Wrzuć monetę ...Wrzuć monetę ...
--
Pozdrawiam, Jerzy

---
List wolny od wirusów.

9. Data: 2004-10-01 12:02:03

Od: "krycha" <k...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "richo nazca" <n...@n...nospam.com.pl> napisal w wiadomosci

> The page cannot be found :-(

Przepraszam bardzo mialo byc
http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_krycha

pozdrawiam Krycha

10. Data: 2004-10-01 13:17:31

Temat: Re: leszczynowe odrosty _OT
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal napisał:

Tadeusz mam prośbę, odzielaj chociaż enterem swoje posty
od przedpiścy.

Pozdrawiam
Marta

przechowanie nasienia