lewa reka czy prawa w pisaniu

1. Data: 2006-06-03 21:57:16

Temat: lewa reka czy prawa w pisaniu
Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś zauważyłam u swojego dziecka że pisze tak jak od lustra, biorąc
pod uwagę to że było jeszcze małe, zbagatelizowałam to, myśląc że jest
to taki urok małych dzieci. Dzisiaj ponownie zauważyłam że pisze tak
samo, jak by pisała z pomocą lustra.
Ma 5,5 lat. dzisiaj skojarzyłam fakt że gdy była mała babcia
przekierowała ją na prawą rękę, mimo że byla leworęczna.
Czy to jest tego przyczyna?
Co ja mam teraz zrobić, kiedyś juz jej mówiłam żeby pisała lewa ręką
ale juz nie chciała.
--
...człowiek lubi wprowadzać gdzie indziej to, co posiada u siebie...

Montesquieu

2. Data: 2006-06-04 10:57:38

Temat: Re: lewa reka czy prawa w pisaniu
Od: a...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

twiza napisał(a):
> [...]
> Czy to jest tego przyczyna?
> Co ja mam teraz zrobić, kiedyś juz jej mówiłam żeby pisała lewa ręką

zabić babcię!
a tak na serio to udać sie do najbliższej poradni psychologiczno -
pedagogicznej, gdzie powinni dokładnie sprawdzić lateralizację i pokażą
ćwiczenia jakie można z małą robić w domu, jeżeli mała chodzi do
przedszkola to porozmawiać najpierw w przedszkolu z nauczycielem

3. Data: 2006-08-23 07:03:37

Od: daniello <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

twiza napisał(a):
> [...]
> Czy to jest tego przyczyna?
> Co ja mam teraz zrobić, kiedyś juz jej mówiłam żeby pisała lewa ręką
nic nie szkodzi 10% w polsce osób to leworęczni

4. Data: 2006-08-23 07:04:21

Od: daniello <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

twiza napisał(a):
> [...]
> Czy to jest tego przyczyna?
> Co ja mam teraz zrobić, kiedyś juz jej mówiłam żeby pisała lewa ręką
ddddddddddddddddddddddddddddddddd

czy studentka moze pracowac w szkole?
Opinia o nauczycielu
Opinia o nauczycielu