Jak to jest z ocenami na koniec roku ?

1. Data: 2006-05-31 15:13:39

Temat: Jak to jest z ocenami na koniec roku ?
Od: " Kazzi " <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jesli ktos mial na polrocze dwoje, w drugim semestrze mial rozne oceny np.
dwoje troje i jedynki i wychodzi mu na drugie polrocze jedynka, to nauczyciel
ma pelne prawo do wystawienia na koniec roku oceny niedostatecznej ?

2. Data: 2006-05-31 15:50:27

Temat: Re: Jak to jest z ocenami na koniec roku ?
Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-05-31 17:13 +0200, Użytkownik Kazzi napisał :
> [...]
> ma pelne prawo do wystawienia na koniec roku oceny niedostatecznej ?

Ma. Zawsze mozesz sie nie zgodzic i pisac egzamin komisyjny.

--
Edytka [edymon] - złodziejka telewizorów z psem w pierwszym pokoleniu
/SPRZĄTAM PO MOIM PSIE/

3. Data: 2006-05-31 17:31:49

Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

[edymon] napisał(a):

> Ma. Zawsze mozesz sie nie zgodzic i pisac egzamin komisyjny.
Do autora wątku: możesz jeszcze zaglądnąć do statutu szkoły.
Pewnie będzie tam napisane, że ocena końcoworoczna NIE powinna
być średnią arytmetyczną ocen, tylko winna uzwględniać postęp ucznia.
Wydaje mi się więc, że w takiej sytuacji nauczyciel powinien
wystawić ocenę niedostateczną :)

Pozdrawiam, argothiel

4. Data: 2006-05-31 19:15:45

Od: "locke" <l...@p...wiggin.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Kazzi " <u...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
nauczyciel
> ma pelne prawo do wystawienia na koniec roku oceny niedostatecznej ?

Oczywiście, że tak. Ocena roczna jest - jak sama nazwa wskazuje - oceną za
cały rok. Raczej trudno byłoby uzasadnić jedynkę na koniec roku przy trójce
(lub wyżej) na semestr, ale przy dwójce - jak najbardziej.

5. Data: 2006-05-31 19:17:18

Od: "locke" <l...@p...wiggin.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "[edymon]" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

> Ma. Zawsze mozesz sie nie zgodzic i pisac egzamin komisyjny.

Należy rozdzielić dwie rzeczy: brak zgody na ocenę i pisanie komisu.

Uczeń zawsze może mieć obiekcje co do oceny - może się nawet odwoływać. Ale
jeżeli tylko dyrektor uzna, że ocena została wystawiona zgodnie z wymogami
formalnymi, to możliwości pisania komisu nie ma. Co zaś do egzaminu
poprawkowego - też nie zawsze uczeń może go pisać.

6. Data: 2006-05-31 22:28:25

Od: Szerr <s...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 31 May 2006 17:50:27 +0200, [edymon] w wiadomości
<news:e5ke0s$cpt$2@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

> Zawsze mozesz sie nie zgodzic i pisac egzamin komisyjny.

Możesz podać podstawę prawną?

--
Sz.

7. Data: 2006-06-01 09:44:40

Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e5kq3e$e50$1@news.interia.pl locke
<l...@p...wiggin.com> pisze:

> [...]
> Ale jeżeli tylko dyrektor uzna, że ocena została wystawiona zgodnie z
> wymogami formalnymi, to możliwości pisania komisu nie ma.
Dyrektor nie jest ostatnią instancją. Jego decyzje są zaskarżalne.
Przy okazji - na co to ludzie się nie skarżą:
http://www.men.waw.pl/menis_pl/oglosz/skargi_wnioski
_05.pdf ;)

Jotte

8. Data: 2006-06-01 14:03:48

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-06-01 00:28 +0200, Użytkownik Szerr napisał :

> Możesz podać podstawę prawną?

Nie moge. Zapytaj na pl.soc.prawo

9. Data: 2006-06-01 14:15:23

Od: Szerr <s...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 01 Jun 2006 16:03:48 +0200, [edymon] w wiadomości
<news:e5ms85$cj5$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> Nie moge. Zapytaj na pl.soc.prawo

Nie ma czegoś takiego, jak "nie zgodzić się z jedynką" i nie ma na to
podstawy prawnej.

--
Sz.

10. Data: 2006-06-01 15:16:16

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-06-01 16:15 +0200, Użytkownik Szerr napisał :

> Nie ma czegoś takiego, jak "nie zgodzić się z jedynką" i nie ma na to
> podstawy prawnej.

Dobrze. Nie jestem prawnikiem. Mozesz powiedziec, ze ci sie nie podoba
jedynka. Lepiej brzmi?

--
Edytka [edymon] - złodziejka telewizorów z psem w pierwszym pokoleniu
/SPRZĄTAM PO MOIM PSIE/

Proszę o ocen
autorytet nauczyciela!!
Jestem glucha i chce studiowac
poszukuje dokumentów, statusów o zadaniach pedagogiki
Karpaty-podrecznik