Jak to jest z ocenami na koniec roku ?

11. Data: 2006-06-01 16:17:40

Temat: Re: Jak to jest z ocenami na koniec roku ?
Od: "Marta&Roman" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak jak napisał ktoś wcześniej. Proszę przeglądnąć statut i Wewnątrzszkolny
System Oceniania.

Roman

12. Data: 2006-06-01 18:12:06

Od: Szerr <s...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 01 Jun 2006 17:16:16 +0200, [edymon] w wiadomości
<news:e5n0cq$rl3$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

> Dobrze. Nie jestem prawnikiem. Mozesz powiedziec, ze ci sie nie podoba
> jedynka. Lepiej brzmi?

Może się nie podobać, ale nie przysługuje z tego powodu egzamin komisyjny.

--
Sz.

13. Data: 2006-06-01 19:02:51

Od: "RomanO" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szerr" <s...@g...peel> napisał w wiadomości
<...>
> Może się nie podobać, ale nie przysługuje z tego powodu egzamin komisyjny.
Ech...ale mącicie!
Nie ma takiego pojęcia "egzamin komisyjny".
Są: Klasyfikacyjne, poprawkowe i sprawdzające.
Wszystkie są "komisyjne", to nazwa zwyczajowa.
Co do -"nie podoba się"; w przypadku braku obecności na mniej niż 50% czasu
zajęć
można wystawić jedynkę. (Normalnie zdawałby klasyfikacyjny).
IMHO jeżeli "się to nie podoba" uczeń może zdawać inny rodzaj
egzaminu -"komisu":
Poprawkowy. Też w okresie wyznaczonym przez Statut, lecz nie później:
I sem. do końca nauki w roku szkolnym, II-gi do końca roku -tzn. 31
sierpnia.

RomanO

14. Data: 2006-06-01 19:15:05

Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e5ndjv$ksf$1@nemesis.news.tpi.pl RomanO
<r...@k...chip.pl> pisze:

> Ech...ale mącicie!
> Nie ma takiego pojęcia "egzamin komisyjny".
> Są: Klasyfikacyjne, poprawkowe i sprawdzające.
Oraz semestralne i promocyjne.

> Wszystkie są "komisyjne", to nazwa zwyczajowa.
Mylisz się. Ani egzamin klasyfikacyjny, ani poprawkowy nie są z definicji
komisyjne. Nie pamiętam teraz dokładnie jak to wygląda w sprawie pozostałych
(raczej są komisyjne ale nic sobie nie dam za to uciąć).

Jotte

15. Data: 2006-06-01 21:04:08

Od: "RomanO" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> napisał w
wiadomości news:e5nebr$860$1@news.dialog.net.pl...
<...>
> [...]
pozostałych
> (raczej są komisyjne ale nic sobie nie dam za to uciąć).
Dyrektor "powołuje _komisję_", protokół podpisuje _komisja_...więc?
RomanO

16. Data: 2006-06-01 21:27:08

Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e5nkk4$c7n$1@atlantis.news.tpi.pl RomanO
<r...@k...chip.pl> pisze:

> pozostałych
> <...>
> Jak to:
> Dyrektor "powołuje _komisję_", protokół podpisuje _komisja_...więc?
Normalnie. Na półrocze nie sklasyfikowałem 2 uczniów (z powodu
nieobecności>50%). Otrzymali prawo do egzaminu klasyfikacyjnego (co prawda z
mojej łachy, ale niech tam). Egzamin osobiście przeprowadziłem, protokół
sporządziłem, zdali (kiepsko, bo kiepsko) i tyle. Poprawki też już
przeprowadziłem. Co w tym dziwnego?

Jotte

17. Data: 2006-06-02 00:11:33

Od: "locke" <l...@p...wiggin.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RomanO" <r...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Szerr" <s...@g...peel> napisał w wiadomości
> <...>
> Ech...ale mącicie!
> Nie ma takiego pojęcia "egzamin komisyjny".
> Są: Klasyfikacyjne, poprawkowe i sprawdzające.

Nie ma - a przynajmniej nie musi być - czegoś takiego, jak "egzamin
sprawdzający". Rozporządzenie MEN narzuca konieczność przeprowadzenia (z
zachowaniem odpowiednich warunków) jedynie poprawkowego i kwalifikacyjnego.

> w przypadku braku obecności na mniej niż 50% czasu
> zajęć
> można wystawić jedynkę. (Normalnie zdawałby klasyfikacyjny).

Można wystawić jedynkę, pod warunkiem, że będą jakiekolwiek oceny
(uprawniające do wystawienia jedynki). Na tej samej zasadzie - jeżeli np.
uczeń będzie miał kilka ocen pozytywnych - można wystawić dwójkę (lub
jakąkolwiek inną ocenę). Rozporządzenie MEN (o ile dobrze je pamiętam -
sorry, ale nie chce mi się sprawdzać) wręcz wskazuje, że - o ile to
możliwe - uczeń powinien zostać sklasyfikowany.

18. Data: 2006-06-02 00:12:35

Od: "locke" <l...@p...wiggin.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pozostałych
> (raczej są komisyjne ale nic sobie nie dam za to uciąć).

I klasyfikacyjny, i poprawkowy są komisyjne (rozumiane, jako odbywające się
przed komisją). Rozporządzenie MEN nawet określa skład takiej komisji.

19. Data: 2006-06-02 09:37:22

Od: Szerr <s...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 2 Jun 2006 02:12:35 +0200, locke w wiadomości
<news:e5nvou$4g5$1@news.interia.pl> napisał(a):

> I klasyfikacyjny, i poprawkowy są komisyjne (rozumiane, jako odbywające się
> przed komisją). Rozporządzenie MEN nawet określa skład takiej komisji.

Klasyfikacyjny nie zawsze jest przeprowadzany przez komisję.

--
Sz.

20. Data: 2006-06-02 11:21:50

Od: "locke" <l...@p...wiggin.com> szukaj wiadomości tego autora

> Klasyfikacyjny nie zawsze jest przeprowadzany przez komisję.

Zawsze odbywa się w obecności co najmniej dwóch nauczycieli - czy tego już
nie można nazwać komisją?

Proszę o ocen
autorytet nauczyciela!!
Jestem glucha i chce studiowac
poszukuje dokumentów, statusów o zadaniach pedagogiki
Karpaty-podrecznik