liczniki do wody

1. Data: 2003-09-09 08:20:37

Temat: liczniki do wody
Od: "Ela:-\)" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Wlasnie jakie najlepsze liczniki do wody.
Mi sprzedawca polecal jakies polskie za 65 zl.
Ela

1. Data: 2003-09-09 10:54:24

Temat: Re: liczniki do wody
Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
> Wlasnie jakie najlepsze liczniki do wody.
> Mi sprzedawca polecal jakies polskie za 65 zl.
> Ela

Najlepsze tzn jakie ?
Jak dla mnie to troche dziwne pytanie.

MarcinP

1. Data: 2003-09-09 12:14:41

Od: "Marcin" <wypoczynek***@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"MarcinP" pyta:
> Najlepsze tzn jakie ?
> Jak dla mnie to troche dziwne pytanie.

Jak to jakie? Takie co zaniżają zużycie :-)

Pozdrawiam, Chopek.

1. Data: 2003-09-09 14:50:03

Od: "Ela:-\)" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <wypoczynek***@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> "MarcinP" pyta:
>
> Jak to jakie? Takie co zaniżają zużycie :-)
>
> Pozdrawiam, Chopek.
>
> bardzo smieszne........
chodzi mi o firme, mzoe sa jakies co robia lepsze lub gorsze liczniki, no
wiecie jak z pralkami czy lodowkami itp.
Ela

1. Data: 2003-09-09 17:30:15

Od: "Natalia" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela:-)" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> chodzi mi o firme, mzoe sa jakies co robia lepsze lub gorsze liczniki, no
> wiecie jak z pralkami czy lodowkami itp.

Najlepsze = najtańsze. W tym wypadku oczywiście.

Natalia

1. Data: 2003-09-10 06:23:16

Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> chodzi mi o firme, mzoe sa jakies co robia lepsze lub gorsze liczniki, no
> wiecie jak z pralkami czy lodowkami itp.
> Ela

Lodowka czy pralka ma sluzyc Tobie przez wiele lat. Uzywasz ich
codziennie kilka razy (lodowka) lub kilka razy na miesiac (pralka).
Od ich ksztaltu i cech zalezy komfort uzycia.

Licznika nie uzywasz ;-). On poprostu jest. Zamkniety.
Zagladasz tam 4 razy na rok, nie zuzywa pradu,
nie halasuje a co 2 lata i tak go wymieniasz (legalizujesz).

MarcinP

1. Data: 2003-09-10 07:57:07

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"MarcinP" <b...@p...onet.pl> writes:

> co 2 lata i tak go wymieniasz (legalizujesz).

... co potrafi kosztowac wiecej niz woda zmierzona przez ten
licznik...

Jakos liczniki od pradu i gazu nie wymagaja tak czestej wymiany...

MJ

1. Data: 2003-09-10 08:16:11

Od: "deuter" <d...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal:
> ... co potrafi kosztowac wiecej niz woda zmierzona
> przez ten licznik...

Czy tylko ja nie rozumiem, co masz na mysli i jaki to ma zwiazek z
pytaniem watku?

> Jakos liczniki od pradu i gazu nie wymagaja tak
> czestej wymiany...

No iii...?

1. Data: 2003-09-10 08:16:42

Od: Michal Sobkowski <m...@f...poznan.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Jankowski napisał:

> ... co potrafi kosztowac wiecej niz woda zmierzona przez ten
> licznik...

Pierwsze słyszę o takich dziwach! Jakie to miasto? :-)

Michał

--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/private/users/msob.html

1. Data: 2003-09-10 08:35:31

Od: "janusz" <w...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wodomierz do zimnej wody co 5 lat
wodomierz do cieplej wody co 4 lata
pozdrawiam Janusz
Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci

> ... co potrafi kosztowac wiecej niz woda zmierzona przez ten
> licznik...
>
> Jakos liczniki od pradu i gazu nie wymagaja tak czestej wymiany...
>
> MJ

drewno javor i okleina jaworowa??
Szafy wnekowe
Sosnowe mebel kuchenne
blok - rozliczanie za CO i przykręcanie grzejników na odpływie ...
Ścianka z luksferów jako część kabiny prysznicowej