...like a wild gooses....

1. Data: 2000-02-25 21:34:30

Temat: ...like a wild gooses....
Od: "Kubus Fatalista" <b...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakos lepiej mi to brzmi po angielsku. A , ze sa one symbolem wiernosci
dozgonnej, to wiecie?
Troche optymizmu....
Niedawno wymienilam kilka listow z milym panem ze Slaska.
Wspominal Lublin, studia, chwile spedzone z dziewczyna, milosc....
Ta dziewczyna to jego aktualna zona. Juz jakies 20 lat.
Napisal mi tak:
"Dzieci juz dorosle...A my ciagle do siebie szepczemy, ciagle trzymamay sie
za rece.Takie uczucie rzadko sie zdaza, ale nam wlasnie sie przytrafilo.
Zawsze razem, zawsze przytuleni - jak te dzikie gesi........"

Czego wszystkim, ktorzy juz sie zakochali, albo maja zamiar zycze!
Bozena
Kubus Fatalista

1. Data: 2000-02-26 00:28:11

Temat: Re: ...like a wild gooses....
Od: t...@c...com (Tomasz 'tsca' Sienicki) szukaj wiadomości tego autora

Kubus Fatalista napisał/a
[w <896s47$gsv$1@helios.man.lublin.pl>]:

> Jakos lepiej mi to brzmi po angielsku.

Ups. Liczba mnoga od goose to geese. I bez 'a'.

--
tsca

1. Data: 2000-02-26 10:20:25

Od: "Kubus Fatalista" <b...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz 'tsca' Sienicki napisał(a) w wiadomości: ...
> Kubus Fatalista napisał/a
> [w <896s47$gsv$1@helios.man.lublin.pl>]:

> Ups. Liczba mnoga od goose to geese. I bez 'a'.

To przepraszam - myslalam, ze moja corka lepsza z gramatyki.........
Ja mam za maly kontakt z jezykiem.
Bozena
Kubus Fatalista

1. Data: 2000-02-28 13:47:38

Od: "Janusz H." <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!

Kubus Fatalista wrote:
> [...]
> za rece.Takie uczucie rzadko sie zdaza, ale nam wlasnie sie przytrafilo.
> Zawsze razem, zawsze przytuleni - jak te dzikie gesi........"

:))))))))))))))))))))))
(nie potrafię dobrać znaczków, by wyrazić radość i... oklaski ;))

> Czego wszystkim, ktorzy juz sie zakochali, albo maja zamiar zycze!

Wzajemnie!!!!
I bukiet kwiatów za post :)

> Bozena
> Kubus Fatalista

Wszystkiego dobrego
Janusz

1. Data: 2000-03-03 20:26:39

Od: "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kubus Fatalista" <b...@p...man.lublin.pl> wrote in message
> [...]
> za rece.Takie uczucie rzadko sie zdaza, ale nam wlasnie sie przytrafilo.
> Zawsze razem, zawsze przytuleni - jak te dzikie gesi........"

Where the wild roses grow....... :-))))

Pajonk

1. Data: 2000-03-03 20:26:40

Od: "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz 'tsca' Sienicki" <t...@c...com> wrote in message
> Kubus Fatalista napisał/a
> [w <896s47$gsv$1@helios.man.lublin.pl>]:

> Ups. Liczba mnoga od goose to geese. I bez 'a'.

A kogo to k.... obchodzi. Sens sie liczy. Najwazniejsze jest to co chcesz
przekazac, a nie jak to zrobisz. Jejku jak denerwuja mnie ludzie co nie maja
nic do powiedzenia poza wytykaniem bledow innych...... strasznie
destrukcyjne.

Pajonk

1. Data: 2000-03-03 23:43:58

Temat: Odp: ...like a wild gooses....
Od: "Czarek" <c...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Kubus Fatalista:
> Ja mam za maly kontakt z jezykiem.

Amerykanie (USA) nie takie 'wykrzywki' jezykowe praktykuja.
Czasem az ciezkawo sie polapac. :)

Pozdrawiam.
--
Czarek

1. Data: 2000-03-04 02:39:42

Temat: Re: Odp: ...like a wild gooses....
Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Czarek" <c...@i...com> writes:

> Amerykanie (USA) nie takie 'wykrzywki' jezykowe praktykuja.
> Czasem az ciezkawo sie polapac. :)

Jezyk amerykanski jest innym jezykiem niz 'klasyczny' angielski (ten
uczony w naszych szkolach, bo tak naprawde jak sie pojedzie do GB to
sporo tam roznych odmian tez).
Oba rozeszly sie juz pare wiekow temu i nie dziwne, ze sie zaczynaja
coraz bardziej roznic....
Moznaby to nazwac "znieksztalcaniem" albo "wykrzywianiem" - ale ihmo
taki sam w tym sens jak nazywanie wspolczesnego polskiego wykrzywionym
w porownaniu do sredniowiecznego jezyka polskiego...

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-03-04 18:53:41

Temat: Odp: Odp: ...like a wild gooses....
Od: "Czarek" <c...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> Moznaby to nazwac "znieksztalcaniem" albo "wykrzywianiem" - ale ihmo
> taki sam w tym sens jak nazywanie wspolczesnego polskiego wykrzywionym
> w porownaniu do sredniowiecznego jezyka polskiego...

Chodzi o sredniowieczny j.angielski czy 'sredniowieczny' j.amerykanski? ;)
Nie wiedzialem ze w szkole ucza teraz 'sredniowiecznego' j.angielskiego. ;)
Ehh... nie wazne.
--
Czarek

1. Data: 2000-03-04 20:44:45

Od: t...@c...com (Tomasz 'tsca' Sienicki) szukaj wiadomości tego autora

Pajonk Hfat napisał/a
[w <4eVv4.27966$WD.714639@news.tpnet.pl>]:

> A kogo to k.... obchodzi. Sens sie liczy. Najwazniejsze jest to co
> chcesz przekazac, a nie jak to zrobisz.

Owszem, forma też jest istotna. To swoje 'k....' wszędzie wciskasz?

> Jejku jak denerwuja mnie ludzie co nie maja nic do powiedzenia poza
> wytykaniem bledow innych...... strasznie destrukcyjne.

Destrukcyjne? Dla przekonania o własnej doskonałości zapewne tak.

--
.------------------------. "I kot może patrzeć na króla..."
| <http://tsca.dht.dk> | (tłum. z jęz. ang.: Zed -ZED- Zedowski)
`------------------------' [z cyklu: "Hydrocefalus", 5]

Klopot i to powazny
szukam (jednoczesnych) studentow psychologii i socjologii
MOLESTOWANIE DZIECKA
FOREST GUMP - byl szczesliwy czy nie ?
Szukam...