liliowce

11. Data: 2009-01-04 21:06:44

Temat: Re: liliowce
Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:gjr4f2$ivr$1@news3.onet ? <n...@o...pl>
napisał(a):

> Najtaniej poczytać o pisowni czasowników osobowych.

Hejka. Od kiedy to jesteś takim ekspertem od polskiego? :-D
Pozdrawiam gramatycznie Ja...cki
PS Napisz, na czym polega mój błąd?

12. Data: 2009-01-04 21:15:12

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mirzan napisał:

>.......................Teraz są nowe
> formy kwiatu,wielobarwne,z oczkiem,o płatkach fryzowanych.

Te też tanieją

> Jeśli wysieje się nasiona z byle jakich roślin,to potomstwo teżmoże być mało
> ciekawe.

Ja się nie rzucam na liliowce z braku miejsca ale jesienią wysiałam /z
ciekawości/ białego i fryzowanego nie pamiętam w jakim kolorze.
Znajomi z zamawianych "cudów' nie zawsze byli zadowoleni,
czasami nie były tak piękne jak na obrazku.
Ale można coś nowego kupić, coś wymienić, coś posiać
i będzie dużo różnych :-)

Pozdrawiam, Barbara

13. Data: 2009-01-04 22:11:57

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>        Ale  można coś nowego kupić, coś wymienić, coś posiać
> i będzie dużo różnych :-)

Właśnie chodzi o to,żeby było dużo różnych i kształtów i kolorów.
Jak zakwitnie całe poletko żóltych albo ceglastych,to klęska.
Dlatego zachęcam do robienia niewielu krzyzówek na ładnych wielobarwnych,
aby uzyskać wartościowe,urozmaicone siewki.
Pozdrawiam.Mirzan

14. Data: 2009-01-04 22:42:51

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mirzan napisał:

> Właśnie chodzi o to,żeby było dużo różnych i kształtów i kolorów.
> Jak zakwitnie całe poletko żóltych albo ceglastych,to klęska.

Z tym trzeba się liczyć. Ale z młodej rośliny nie zbierze
się tyle nasion, żeby poletko jednakowych było. Będą się różniły
barwą środka, zafalowaniem brzegów płatków, odcieniem...
Chociaż chciałabym mieć tyle miejsca, żeby mieć duże grupy jednakowych
roślin. Gdy taki łan zakwitnie, to oczy cieszy ;-)

Pozdrawiam, Barbara

15. Data: 2009-01-05 10:37:24

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Będą się różniły
> barwą środka, zafalowaniem brzegów płatków, odcieniem...

To tak jakbyś chciała uzyskać persa i to wielobarwnego z burej kotki
i czarnego kocura.Może się da,ale trzeba wiele ofiar złożyć w Toruniu,
aby kto trzeba wstawił się gdzie trzeba.
Pozdrowienia bardzo sceptyczne.Mirzan

16. Data: 2009-01-05 22:23:56

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mirzan napisał:
> Będą się różniły
>
> To tak jakbyś chciała uzyskać persa i to wielobarwnego z burej kotki
> i czarnego kocura.

Nie wszyscy zabraniają burej kotce fascynacji
czarnym kocurem sąsiada po zobaczeniu w tv persa -
medalisty z wystawy :-)
Widziałam fascynację moim prawdopodobnie
Hemerocallis lilioasphodelus czyli gatunkiem dzikim

pozdrawiam, Barbara

17. Data: 2009-01-06 07:37:21

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>        Widziałam fascynację moim  prawdopodobnie
> Hemerocallis lilioasphodelus czyli gatunkiem dzikim

Myślisz,że nie byłem zachwycony,jak mi zakwitły pierwsza nie rude liliowce,
marki Hyperion i Tejas,zółty i czerwony?A jakie cuda kupiłem u pani Labochy.
Ale to przeszłość,a przeszłości nie ma już.A przyszłości nie ma jeszcze.
Jest tylko dziś i wobec tego wolę to co piękne dziś,a nie to co było kiedyś.
Pozdrawiam.Mirzan

18. Data: 2009-01-06 08:07:44

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Od kiedy to jesteś takim ekspertem od polskiego? :-D
> Pozdrawiam gramatycznie Ja...cki
> PS Napisz, na czym polega mój błąd?

Nie Twój, a jej.

19. Data: 2009-01-11 13:01:26

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
f.googlegroups.com
Wanda Ch. <w...@t...pl> napisał(a):

> co to znaczy 1 kusy,3 kusy czy tu chodzi i sadzonki tj.
> 1sadzonka=1roślina???? Dzięki za stronę ciekawa.

Hejka. Kus to po naszemu sztuka, kawałek. :-)
Pozdrawiam translatorsko Ja...cki

Trochę spóźniony tekst
UZNAJAC...
W przeddzień Nowego Roku...