liliowy kapelusz...może było

1. Data: 2004-04-06 08:52:08

Temat: liliowy kapelusz...może było
Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kobiety
Kiedy ma 5 lat:
Ogląda się w lustrze i widzi księżniczkę.
Kiedy ma 10 lat:
Ogląda się w lustrze i widzi Kopciuszka

Kiedy ma 15 lat:
Ogląda się w lustrze i widzi obrzydliwą siostrę przyrodnią
Kopciuszka:
"Mamo, przecież tak nie mogę pójść do szkoły!"

Kiedy ma 20 lat:
Ogląda się w lustrze i widzi się: "za gruba, za chuda, za niska,
za wysoka, włosy za bardzo kręcone albo za proste"
ale mimo wszystko wychodzi z domu.

Kiedy ma 30 lat:
Ogląda się w lustrze i widzi się: "za gruba, za chuda, za niska,
za wysoka, włosy za bardzo kręcone albo za proste"
ale uważa, że teraz nie ma czasu, żeby się o to troszczyć
i mimo wszystko wychodzi z domu.

Kiedy ma 40 lat:
Ogląda się w lustrze i widzi się: "za gruba, za chuda, za niska,
za wysoka, włosy za bardzo kręcone albo za proste"
ale mówi, że jest przynajmniej czysta i mimo wszystko wychodzi z domu.

Kiedy ma 50 lat:
Ogląda się w lustrze i mówi: "Jestem sobą" i idzie wszędzie.

Kiedy ma 60 lat:
Patrzy na siebie i wspomina wszystkich ludzi, którzy już nie
mogą na siebie spoglądać w lustrze.
Wychodzi z domu i zdobywa świat.

Kiedy ma 70 lat:
Patrzy na siebie i widzi mądrość, radość i umiejętności.
Wychodzi z domu i cieszy się życiem.

Kiedy ma 80 lat:
Nie troszczy się o patrzenie w lustro.

Po prostu zakłada liliowy kapelusz i wychodzi z domu,
żeby czerpać radość i przyjemność ze świata.

Może wszystkie
powinnyśmy dużo wcześniej założyć taki liliowy kapelusz...

Pięknych dni i nie zapomnijcie liliowego Kapelusza !!!!!!!!!

Zdrówki
Hania

1. Data: 2004-04-06 13:21:47

Temat: Re: liliowy kapelusz...może było
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 6 Apr 2004 08:52:08 +0000 (UTC), Hania <v...@g...pl> wrote:
:
: Po prostu zakłada liliowy kapelusz i wychodzi z domu,
: żeby czerpać radość i przyjemność ze świata.

fajne. kiedys dostalam, ale milo sobie przypomniec :)

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2004-04-06 13:40:26

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>: żeby czerpać radość i przyjemność ze świata.
>
>fajne. kiedys dostalam, ale milo sobie przypomniec :)

:)))
a dla mnie nowka-funka, no i siem podzielilam :D

Zdrowki
Hania
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-04-06 15:06:09

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@g...pl> napisał w wiadomości
> Kobiety
> Kiedy ma 5 lat:
> Ogląda się w lustrze i widzi księżniczkę.
> Kiedy ma 10 lat:
> Ogląda się w lustrze i widzi Kopciuszka

ładne i prawdziwe :-)

Kamila

1. Data: 2004-04-07 13:59:16

Od: "justinec" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ups, przepraszam za zalacznik
justinec

Która trwała najlepsza na długie włosy??
ghdgthng
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Moja Pani sobie wymyslila....
pomóżcie wybrać kremik