[link] DO Odchudzające tłuszcze

1. Data: 2003-06-10 11:41:05

Temat: Re: [link] DO Odchudzające tłuszcze
Od: Vroobelek <V...@y...iq.NOWYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stało się to Tue, 10 Jun 2003 13:10:09 +0100, gdy "Margola"
<m...@o...pl> napisał:

>http://www.wprost.pl/ar/?O=45221&C=57

"Dieta Roberta Atkinsa (znana w Polsce jako dieta Kwaśniewskiego)"
Taaaa. Po paru wkurzających doświadczeniach z innej dziedziny przyjąłem
parę lat temu zasadę: nie wierzyć NICZEMU co napisał Wprost, niewiedza w
połączeniu z manipulacją. Częściowo ten styl przejął Newsweek.

V.

2. Data: 2003-06-10 11:42:32

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> http://www.wprost.pl/ar/?O=45221&C=57

juz kilka lat temu uznałem ze tygodnik wprost to gazeta dla blondynek a ten
artykul tylko to potwierdza.autor wie ze dzwoni ale nie wie gdzie i pisze to co
wie ale nie wie co pisze .jednym słowem : bzdura!!

3. Data: 2003-06-10 12:10:09

Temat: [link] DO Odchudzające tłuszcze
Od: "Margola" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.wprost.pl/ar/?O=45221&C=57
--
MarGola

4. Data: 2003-06-10 12:16:50

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
to co
> wie ale nie wie co pisze .jednym słowem : bzdura!!

Masz rację, pewnie że kłamią, jak można napisać że:

"Dieta Roberta Atkinsa (znana w Polsce jako dieta Kwaśniewskiego)"

Tak mogą napisać tylko ignoranci nie znający różnicy.

5. Data: 2003-06-10 14:19:12

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bc4i7m$mj6$1@news.onet.pl...

> [...]
>
> "Dieta Roberta Atkinsa (znana w Polsce jako dieta Kwaśniewskiego)"
>
> Tak mogą napisać tylko ignoranci nie znający różnicy.

może nie kłamią ale nie maja pojęcia o tym co piszą, mieszają terminy i
pojęcia

6. Data: 2003-06-10 19:47:31

Od: "Dziejo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Masz rację, pewnie że kłamią, jak można napisać że:

> może nie kłamią ale nie maja pojęcia o tym co piszą, mieszają terminy i
> pojęcia
Nie wiem, co was dziwi? Skąd maja miec pojęcie?
ale może i dobrze, że cos sie mówi o diecie bogatotłuszczowej. Małymi
kroczkami...>

Jaką macie receptę na wytrwałość????
MM- soczewica
MM a guma ORBIT...