[link] test na inteligencję raz jeszcze, tym razem inaczej

1. Data: 2003-11-01 01:23:52

Temat: [link] test na inteligencję raz jeszcze, tym razem inaczej
Od: "Xena" <tatiana_precz ze spamem@linkor.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.kurde.pl/flash/iqtost.html
NNMSP
pozdr
Xena
PS. Mi wyszło az 36,5 ;-)

2. Data: 2003-11-01 08:27:04

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Xena wrote:
> http://www.kurde.pl/flash/iqtost.html

ROTFL

> PS. Mi wyszło az 36,5 ;-)

36,25 - no to z Tobą nie pogadam ;-).

Gosia

3. Data: 2003-11-01 08:32:21

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 1 Nov 2003 02:23:52 +0100, na pl.soc.rodzina, Xena napisał(a):

> PS. Mi wyszło az 36,5 ;-)

Dobre! :-)))

Mi wyszło 22,25.

puchaty

4. Data: 2003-11-01 09:36:42

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik zGosiula napisał:

> 36,25 - no to z Tobą nie pogadam ;-).

Ale ja mogę pagadać - 36,25 ;)

Eulalka

5. Data: 2003-11-01 12:59:26

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
..
> Mi wyszło 22,25.

No, ktoś tu czaruje - Ty albo testujący - mnie napisali, że osiągnęłam
najniższy z możliwych wyników i było to więcej niz 22,25 ;) Odjąłeś sobie
sam te 14 punktów ?? (pewno za brak włosów pod pachami ;)))

pozdrawiam

Monika

6. Data: 2003-11-01 13:13:41

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik idiom napisał:

> No, ktoś tu czaruje - Ty albo testujący - mnie napisali, że osiągnęłam
> najniższy z możliwych wyników i było to więcej niz 22,25 ;)

heh - to było podchwytliwe stwierdzenie ;)
Eulalka

7. Data: 2003-11-01 13:58:41

Od: tweety <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Eulalka napisał:

> Ale ja mogę pagadać - 36,25 ;)

ja razem z męzem 36,25 :-)

Magdalena + Karolina (27.10.97) + Krzysztof (05.01.03)
http://www.mwota.prv.pl
http://republika.pl/mwota/
Moje aukcje:
5411&showing_type=text&nolimit=1&order=t

8. Data: 2003-11-01 18:30:48

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 01 Nov 2003 14:58:41 +0100 I had a dream that tweety <c...@p...pl> wrote:
>ja razem z męzem 36,25 :-)