lista cleckleya

11. Data: 2013-08-16 22:23:35

Temat: Re: lista cleckleya
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-08-16 21:32, obywatel Feniks z popiołów uprzejmie donosi:

Może nie wszystkie razem trzeba?
Może połowa wystarczy?

12. Data: 2013-08-16 22:44:04

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>>> zaufanie
>>> 14. Bezosobowe, prymitywne i słabo zintegrowane życie seksualne

ja sie łapie na 1,2,3 i 13,14,15 :)))))))))))))
12 nie dam rady spelnic chyba , że mnie ktos siłą upije
ale za efekt nie moge gwarantować ?
:))))

13. Data: 2013-08-16 23:42:35

Od: Feniks z popiołów <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-16 22:44, kali pisze:

> ja sie łapie na 1,2,3 i 13,14,15 :)))))))))))))
> 12 nie dam rady spelnic chyba , że mnie ktos siłą upije
> ale za efekt nie moge gwarantować ?
> :))))

Ja też się łapię na kilka, ale nie będę się publicznie przyznawać na które.
A że na 1. to wiadomo. ;-P

Ewa

14. Data: 2013-08-17 00:02:57

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Feniks z popiołów" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Ja też się łapię na kilka, ale nie będę się publicznie przyznawać na które.
> A że na 1. to wiadomo. ;-P

wiadomo też -że wstydliwość to raczej
nie jest cecha psychopaty.... :))))))))

15. Data: 2013-08-17 00:22:01

Od: Feniks z popiołów <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-17 00:02, kali pisze:
> Użytkownik "Feniks z popiołów" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> wiadomo też -że wstydliwość to raczej
> nie jest cecha psychopaty.... :))))))))

To tylko fałszywa skromność. :)))

No cóż, bronię się przed blądynką jak mogię. Lepsiejszy już psychopata. ;)
Ewa

16. Data: 2013-08-17 08:21:46

Od: *Izunia* <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-16 22:23, Qrczak pisze:
> [...]
>>> zaufanie
>>> 14. Bezosobowe, prymitywne i słabo zintegrowane życie seksualne

z całości artykułu który jest jak
mniemam zaczerpnięty z książek znawców
zagadnienia dla laika takiego jak ja
wynika, że dominującymi cechami rozpoznawczymi
psychopaty jest mitomania, narcyzm i ofkoz ekscentryzm.
czyli jednostki chorobowe. była tam jeszcze ciekawa
wzmianka o tym, że psychopatów sie nie leczy z dwóch
powodów: po pierwsze daremny trud, to własciwośc mózgu
(nie wiem chyba ciała migdałowatego) nieuleczalna a po wtóre
podobno oni za pomoca tych psychologicznych pogadanek
ucza sie "przejawów uczuć, hamulców moralnych, reakcji empatycznych
ludzi nazwijmy normalnych" przez co jeszcze lepiej potrafią
nimi manipulować.

17. Data: 2013-08-17 08:24:50

Od: *Izunia* <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-17 08:21, *Izunia* pisze:

> [...]
> ucza sie "przejawów uczuć, hamulców moralnych, reakcji empatycznych
> ludzi nazwijmy normalnych" przez co jeszcze lepiej potrafią

*egocentryzm

18. Data: 2013-08-17 09:09:03

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-08-16 23:42, obywatel Feniks z popiołów uprzejmie donosi:

Albo odwrotnie właśnie.

na psa urok Q

19. Data: 2013-08-17 12:41:17

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To tylko fałszywa skromność. :)))
>
> No cóż, bronię się przed blądynką jak mogię. Lepsiejszy już psychopata. ;)

taka skromna obsługa (mały wybór) w waszym
zakładzie fryzjerskim ? :)))))))

20. Data: 2013-08-17 12:44:23

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2013-08-16 23:42, obywatel Feniks z popiołów uprzejmie donosi:

> Albo odwrotnie właśnie.

ale, że wolisz opiekować się
przymulonymi i bez uroku ?

> na psa urok Q

to prawie matka teresa jesteś ? :))))))

Polacy wariują
Muzyczka
A wiecie fajny pomysł aby upamiętniać tych ludzi
Psycholog potrzebny od zaraz
Delfiny zostały oficjalnie uznane przez Indie za stworzenia posiadające osobowość