liwidacja w empiku-wroclaw

1. Data: 2003-06-23 17:11:27

Temat: liwidacja w empiku-wroclaw
Od: "saga" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

niedawno ktoras z Was pisala o tym. Ja bylam w empiku w niedziele i powiem
wam ze teraz wszystko jest 50% taniej. Byly super cienie-niestety bylam z
dzieckiem wiec nie moglam sobie nic wybrac.Cienie lancome pojedyncze ktore
normalnie kosztuja 95 zl, teraz 50% mniej-rozne kolorki. Super. poza tym
pomadki, pudry i rozne roznisyte rzeczy. szkoda ze nic sobie nie kupilam:(
pozdrawiam
ewa

1. Data: 2003-06-23 17:24:44

Temat: Re: liwidacja w empiku-wroclaw
Od: "Asienka" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik saga <t...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bd7cc0$hv7$...@S...icm.edu.pl...
> [...]
> pomadki, pudry i rozne roznisyte rzeczy. szkoda ze nic sobie nie kupilam:(

A w Białymstoku sam szajs 50% :(, fajniejsze rzeczy 20%

Asienka

1. Data: 2003-06-23 17:51:09

Od: "Blancanieves" <k...@b...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to jakaś ogólnopolska likwidacja perfumeri Empik?

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-06-24 07:48:33

Od: "magdha" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

szkoda ze nic sobie nie kupilam:(
> pozdrawiam
> ewa

To ja pisalam o tej likwidacji. Z racji tego, ze w poblizu pracuje, dosyc
regularnie ogladam te roznosci. Chyba jednak nie masz czego zalowac. Kolory
pomadek zostaly jakies takie beznadziejne i malo wyjsciowe, no chyba ze
lubisz pomaranczowa;) Poza tym tusze i cienie sa juz tak zniszczone przez
potencjalne klientki, ze chyba nie ma za co placic, nawet gdy jest to tylko
50% ceny wyjsciowej. Moim zdaniem powinni zostawic testery, a normalne
produkty trzymac gdzies kolo siebie.

Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2003-06-24 08:33:11

Od: "Skakanka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blancanieves" <k...@b...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy to jakaś ogólnopolska likwidacja perfumeri Empik?

No wlasnie, bo ja strzyge uszami i chyba biegne zaraz do Empiku, a nuz
likwiduja:) hehe:)

Kaska

1. Data: 2003-06-24 14:18:07

Od: "Slawka" <p...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to jakaś ogólnopolska likwidacja perfumeri Empik?

tak, przejmuje je Sephora!

pzdr,
Sławka

1. Data: 2003-06-24 19:40:28

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 24 Jun 2003 16:18:07 +0200, Slawka <p...@m...icpnet.pl> wrote:
:
: > Czy to jakaś ogólnopolska likwidacja perfumeri Empik?
: >
:
: tak, przejmuje je Sephora!

jesli tak, to jest dobra wiadomosc. S. jest znacznie lepsza od empiku.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

glam bronze l'oreal
Radical - czy warto ?
co się dzieje z wizaz.pl