lodówka 4 drzwiowa

1. Data: 2009-09-30 19:29:06

Temat: lodówka 4 drzwiowa
Od: "basti78" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zamęcze Was lodówkami ;)

http://www.sharp.eu/cps/rde/xchg/pl/hs.xsl/-/html/la
rge_4_door.htm

czy ktoś uzytkuje taki patent?
widziałem dziś w markecie i uwazam ze to mistrzostwo świata !!!!!!!!!!
cholernie bajerancka a przy okazji baaardzo praktyczna i pojemna

--
Sebastian

2. Data: 2009-10-01 01:06:11

Temat: Re: lodówka 4 drzwiowa
Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "basti78" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> widziałem dziś w markecie i uwazam ze to mistrzostwo świata !!!!!!!!!!
> cholernie bajerancka a przy okazji baaardzo praktyczna i pojemna

Myślę, że mniej jak 6 drzwiowa to wstyd i obciach!

Na poważnie. Podzielenie drzwi na pół teoretycznie powinno sprzyjać
oszczędności energii poprzez zmniejszenie marnowania zimna przy otwarciu
drzwi.
Tylko że te wszystkie side by side i inne lodówki mają o 50% i więcej
zużycie energii/pojemność w porównaniu ze zwykłymi lodówkami. Są wybitnie
nieoszczędne i zużywają tyle prądu, co ruski Mińsk za komuny.
I w dodatku do tych mniejszych nie można do nich włożyć podstawowych
produktów spożywczych takich jak pudełko pizzy czy karton piwa! ;-)

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

3. Data: 2009-10-01 07:01:55

Od: "Kane" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.sharp.eu/cps/rde/xchg/pl/hs.xsl/-/html/la
rge_4_door.htm

> czy ktoś uzytkuje taki patent?

Nie wiem ale wlasnie odkrylem lodowke dla siebie... ;)
http://www.sharp.eu/cps/rde/xchg/pl/hs.xsl/-/html/la
rge_2_door.htm

Dzieki za naprowadzenie twoim linkiem jakos jej po sklepach nie widzialem -
specyfikacja obiecująca, kostkarka jest, jest na tyle duza ze przezyje ze ma
tez zamrażalnik ;) (normalnie mial byc zabudowany w kuchni).

Pozdro

Kane

4. Data: 2009-10-07 16:48:31

Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 Sep 2009 21:29:06 +0200, basti78 napisał(a):

> [...]
> widziałem dziś w markecie i uwazam ze to mistrzostwo świata !!!!!!!!!!
> cholernie bajerancka a przy okazji baaardzo praktyczna i pojemna

Ja mam taką czterodrzwiową, od około pół roku. A oto ocena:

+ wielkość - czasami robimy imprezy rodzinne na 10-12 osób, takie z
obiadem, długim podwieczorkiem i kolacją - jeszcze się nie zdarzyło, żeby
brakło miejsca w lodówce
+ brak pionowej ścianki przedzielającej - wchodzą długie brytfanki, jakieś
tace z ciastami etc.
+ funkcja jonizacji itp. - żywność wyraźnie wolniej się psuje, niż w
poprzedniej lodówce (np. jakiś zapomniany serek może leżeć ze dwa razy
dłużej bez towarzystwa pleśni), warzywa dłużej pozostają kruche itd.
+ ustawność wnętrza, jakość materiałów. Ciut gorzej na zewnątrz, bo nieco
drzwi nierówno spasowane, ale to drobiazg.
+ program do szybkiego robienia lodu (nie ma kostkarki) - wystarczy pół
godziny i kostki gotowe
+ łatwo się przesuwa do sprzątania, mimo rozmiarów i ciężaru

- hałaśliwość - zachowuje się jak zwierzak - mruczy, mlaszcze, burczy,
chlipie. Nie jakoś bardzo głośno, czasem śmiesznie. Ale spać przy niej bym
nie chciał.
- nienajłatwiej się poziomuje
- niechętnie zamyka się po puszczeniu drzwi - trzeba domknąć
- ostatnio zaczęła dziwnie pachnieć - jakby się jej jakaś pianka izolacyjna
ultaniała przez tylną pokrywę parownika, czy coś w ten deseń - jeszcze nie
dzwoniłem do serwisu, ale chyba muszę. Działa normalnie, tylko ten dziwny
zapaszek...
- cena - cóż, jest po prostu droga, choć nie ma bajerów typu kostkarka, za
tę kasę mogłaby być cichsza

Ogólnie jednak jesteśmy bardzo zadowoleni - moja żona po prostu pokochała
ją tak, jak się kocha psa ;) (choć nie wyprowadza jej na spacery,
oczywiście...). O ile nie okaże się, że ten smrodek to coś
poważniejszego...

T.

Suszarka automatyczna do bielizny
czyszczenie plyty elektrycznej
lodówka side-by-side
artykuły wyposażenia wnętrz - kategorie
Re: szukanie oszczędności: podgrzewanie wody w wannie prądem