lodówka LG model GR-F218JTTA - opinie

1. Data: 2005-09-25 11:25:23

Temat: lodówka LG model GR-F218JTTA - opinie
Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o opinie użytkowników tej maszyny. Lodówka typu Side By Side:
http://tinylink.com/?MLbug3mU1b
Warto ją kupić? A jeśli nie tą, to jaką? Też SBS albo jakąś szerszą, niż
przeciętne.
Dzięki za info!
Iwona

2. Data: 2005-09-28 21:46:08

Temat: Re: lodówka LG model GR-F218JTTA - opinie
Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:dh619i$p9u$1@news.onet.pl...
> Proszę o opinie użytkowników tej maszyny. Lodówka typu Side By Side:
> http://tinylink.com/?MLbug3mU1b
> Warto ją kupić? A jeśli nie tą, to jaką? Też SBS albo jakąś szerszą, niż
> przeciętne.

Naprawdę nikt nie ma lodówki typu SBS albo jakiejś szerszej jednodrzwiowej?
Nie wierzę. :-)
I.

3. Data: 2005-09-30 19:30:12

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:dhf2p7$7he$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Marchewka"

> Naprawdę nikt nie ma lodówki typu SBS albo jakiejś szerszej
> jednodrzwiowej?
> Nie wierzę. :-)

Ja własnie sie przymierzam do SBS i robie rozeznanie, ten model polecił
mi mój znajomy, podobno bardzo dobry.(Nie)stety dzrwi sa diabelnie
szerokie i jak otworzysz jedna strone, to nie widzisz co jest po
drugiej.Ja prawie byłam na nia zdecydowana na, ze wzgledu na bardzo
funkcjonalny, duzy zamrazalnik, tylko te drzwi mnie zraziły.Teraz
planuje tez LG tylko inny model, w styczniu moge zdac relacje;-)

Gosia

4. Data: 2005-09-30 19:44:11

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:dhf2p7$7he$1@news.onet.pl...

>http://murator.com.pl/forum/viewtopic.php?p=851369#
851369

Gosia

5. Data: 2005-09-30 19:47:45

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

http://murator.com.pl/forum/viewtopic.php?p=851369#8
51369

Sorry, cos pokreciłam

6. Data: 2005-09-30 21:06:19

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja własnie sie przymierzam do SBS i robie rozeznanie, ten model polecił
> mi mój znajomy, podobno bardzo dobry.

Dobry znajomy? ;-))
Ta lodówa ma kilka zalet wg nas: jest b. pojemna i ogromna zamrażarka z
łatwym dostępem.

> (Nie)stety dzrwi sa diabelnie
> szerokie i jak otworzysz jedna strone, to nie widzisz co jest po
> drugiej.

??? Otwiera się chyba obydwie części jednocześnie, jak się chce sprawdzić
całą zawartość ldówki?

> Ja prawie byłam na nia zdecydowana na, ze wzgledu na bardzo
> funkcjonalny, duzy zamrazalnik, tylko te drzwi mnie zraziły.

My się chyba zdecydujemy, bo znaleźliśmy miejsce, gdzie ta lodówka jest w
wyjątkowej cenie. :-)

> Teraz
> planuje tez LG tylko inny model, w styczniu moge zdac relacje;-)

Jaki model?
Jeśli jakiś inny SBS (z tych z węższymi drzwiami), to odradzam. Strona
zamrażarki jest b. wąska i znajomy, który użytkuje, zwrócił nam uwagę, że
nie mieszczą się większe/dluższe rzeczy. Niby takie proste, a jednak zachwyt
nad tymi lodówkami przesłania nieco postrzeganie...
I. (dzięki! :-))

7. Data: 2005-09-30 21:23:30

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:dhk96e$7vv$1@news.onet.pl...

> Dobry znajomy? ;-))
:-))

> Ta lodówa ma kilka zalet wg nas: jest b. pojemna i ogromna zamrażarka
> łatwym dostępem.

to, fakt

> ??? Otwiera się chyba obydwie części jednocześnie, jak się chce
> sprawdzić
> całą zawartość ldówki?

ale trzeba wtedy rozmach wziac;-)

> My się chyba zdecydujemy, bo znaleźliśmy miejsce, gdzie ta lodówka
> jest w
> wyjątkowej cenie. :-)

zdradzisz, jaka to wyjatkowa cena?

> [...]
> zachwyt
> nad tymi lodówkami przesłania nieco postrzeganie...

no własnie, tez mnie martwi ta zamrazarka, hmm.Zdaj relacje, bo wyglada
ze bedziesz miała ja wczesniej.Kostkarka, podobno w nocy hałasuje;-))

8. Data: 2005-09-30 21:46:59

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
> wiadomości news:dhk96e$7vv$1@news.onet.pl...
>
> ale trzeba wtedy rozmach wziac;-)

Nam tam rozmachu nie brakuje. Sam wybór lodówki już o tym świadczy. ;-))

> zdradzisz, jaka to wyjatkowa cena?

Nieco ponad 5 koła (co i tak jest miażdżącą ceną, obiektywnie patrząc). W
necie nie znalazłam nic poniżej 7. Co nam się wydaje z lekka podejrzane...

> no własnie, tez mnie martwi ta zamrazarka, hmm.

Jak by nie patrzeć, to moje ulubione mrożone ciasto się nie zmieści. W
dodatku niektóre półki (półeczki raczej) są podobno na stałe montowane.

> Zdaj relacje, bo wyglada
> ze bedziesz miała ja wczesniej.

Jeszcze się nie zdecydowaliśmy, choć miłość od I wejrzenia. ;-)

> Kostkarka, podobno w nocy hałasuje;-))

Coś musi. Zawsze to lepiej, niż sąsiedzi. ;-)

Ten 'mdzalewscy' to śjakiś ekspert, z tego, co czytam, tak?
Wymieniacie/kupujecie inny sprzęt także, poza lodówką? Bo my musimy kupić
wszystko. Jeśli Wy też, to daj znać, co wybraliście.
I.

Regulator pieca co
Re: Plastelina - jak usunąć ??????
Re: Pralka ale inaczej ;)
Re: Czyszczenie plytek
Re: czy drewno sosnowe moze nie ciemniec?