lodowka - ardo czy candy?

1. Data: 2002-07-01 11:53:41

Temat: lodowka - ardo czy candy?
Od: Marcin F <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

szukam niewielkiej lodowki (wysokosc ok. 140 cm), w cenie
do 1200 zl, mam upatrzone 2 modele wymienionych firm, ardo
jest lepsza w klasie energetycznej ale slyszalem ze byly
kiedys problemy z lodowkami tej marki, moze ktos jest w stanie
cos doradzic

--
Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

1. Data: 2002-07-01 12:29:35

Temat: Re: lodowka - ardo czy candy?
Od: "Jolanta Pers" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin F <m...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> jest lepsza w klasie energetycznej ale slyszalem ze byly
> kiedys problemy z lodowkami tej marki, moze ktos jest w stanie

Candy. ARDO się psują.

JoP

1. Data: 2002-07-01 14:19:20

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 1 Jul 2002, Jolanta Pers wrote:

> Candy. ARDO się psują.

Candy też. Ale jakbym miał wybierać jedynie spośród tych dwóch wybrałbym
jednak Candy.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-07-01 17:12:14

Od: Marcin F <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz W. Fedorynski" wrote:

> Candy też. Ale jakbym miał wybierać jedynie spośród tych dwóch wybrałbym
> jednak Candy.

ze wzgledu na awaryjnosc? slyszalem ze marka Ardo popsula sie i
przez jakis czas nie byly to godne polecenia lodowki, ale podobno
teraz poprawili jakosc (ktos mi tez mowil ze robia na czesciach
Elektroluxa), moze ktos zna ten sprzet od srodka i moze mi
polecic jakis sensowny model?

1. Data: 2002-07-01 19:25:22

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 1 Jul 2002, Marcin F wrote:

> ze wzgledu na awaryjnosc?

Ze względu na markę.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-07-02 06:08:07

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz W. Fedorynski <a...@z...mimuw.edu.pl> napisał(a):

> Candy też. Ale jakbym miał wybierać jedynie spośród tych dwóch wybrałbym
> jednak Candy.

Wszystko się psuje, ale krakowski Tajmax zrezygnował ze sprzedawania Ardo ze
względu na awaryjność, zaś Candy sprzedaje dalej.

JoP

1. Data: 2002-07-02 06:19:37

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest lepsza w klasie energetycznej ale slyszalem ze byly
> kiedys problemy z lodowkami tej marki, moze ktos jest w stanie

Witam,
Znam kilka osób, które zkupiły chłodziarki lub chłodzirko-zamrażarki firmy Ardo
i nie narzekają, a wręcz chwalą sobie ten sprzęt.
Jest cichy, energooszczędny i funkcjonalny (no a do tego w konkurencyjnych
cenach).

Pozdrawiam,

Śmiech

1. Data: 2002-07-02 06:38:19

Od: "Monika" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Uzywam lodowke ARDO juz ponad 2 lata i (odpukac!) nie moge na nia narzekac.
Znajomi maja ponad 3 lata i tez sobie chwala.
Natomiast jezeli chodzi o CANDY - nie wiem jak lodowki ale pralki na pewno
maja niezle. Natomiast jakbym miala jeszcze raz wybierac to znowu bym wziela
Ardo.
Monika

1. Data: 2002-07-02 06:40:13

Od: Marcin F <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wrote:

> Wszystko się psuje, ale krakowski Tajmax zrezygnował ze sprzedawania Ardo ze
> względu na awaryjność, zaś Candy sprzedaje dalej.

Tak, ale podobno to sie juz zmienilo, nie chce sie sugerowac
opiniami sprzedawcow, ktore zreszta moga miec przedawnione podstawy.

1. Data: 2002-07-03 04:30:53

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i nie narzekają, a wręcz chwalą sobie ten sprzęt.
> Jest cichy, energooszczędny i funkcjonalny (no a do tego w konkurencyjnych

Jeżeli chodzi o ceny, to może wziąć jeszcze pod uwagę Amicę?
Nie jest to designerska lodówka jaką w Media Markcie ma wystawioną Sharp
(2600). Ale kosztuje właśnie ok. 960 zł, a jak się jej przyjrzeć z tyłu,
to najwięcej roboty ma do wykonania bardzo miły agregat - Elektroluxa.

Asmira

Pytan kuchennych pare...
Scianka dzialowa
- - Promocja - Filtry do WOdy - Odwrocona Osmoza z mineralizatorem - Obnizka cen 50 %
interesuje mnie ciekawa oferta kaloryferów...
Spam www.husky.pl Masz już taką instalacje?