lody do automatu zamiast torebek?

51. Data: 2012-06-03 21:07:08

Temat: Re: lody do automatu zamiast torebek? [ot zupełny]
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 03 Jun 2012 22:50:50 +0200, Aicha napisał(a):

> Po 40-tce nawet. A czym na przykład?

Powtórką z rozrywki, mówiąc oględnie.

> Pewnie po dalekich krewnych albo koleżankach :)
>
> To od kiedy Twoim córkom wolno było się lakierować?

Mniej więcej od wakacji przed 7 klasą wolno im było używać bezbarwnego, a
kolory (stonowane, naturalne, pastelowe) weszły mniej więcej od połowy LO.
I zadnych kolczyków ani klipsów. I niespecjalnie zresztą było
zapotrzebowanie na te atrakcje, zdecydowanie bardziej sprawa skupiała się
na pielęgnacji urody - na początek nauka dbania o twarz, dłonie i
paznokcie, potem delikatny transparentny puder, potem dopiero (LO)
malowanie rzęs, ale bardzo oszczędnie, bo obie mają wielkie oczy na pół
twarzy, a rzęsy jak miotły.

Wcześniej było wolno się "lakierować" i "makijażować", ale to tylko w domu,
moje lakiery i kosmetyki wolno im było wypróbowywać do woli, oczywiście,
lecz nie na tzw wyjście ani do szkoły. W końcu nauka rzeczy nieuniknionych
kiedyś i gdzieś musiała się odbywać.

--
"@warczyslaw: Jak doprowadzono do tego, że nie można znaleźć asystenta,
który by nie znał

52. Data: 2012-06-03 21:15:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 03 Jun 2012 23:06:53 +0200, Aicha napisał(a):

> W tym konkretnym przypadku bardzo wiele. Sama byłam świadkiem czegoś, od
> czego uszy mi zwiędły, a włosy stanęły dęba. Niewinne, nieskalane
> grzechem dzieciństwo to to z pewnością nie było...

Ja pytam, co ma wiara do częstowania dziecka przez dziecko piwem (każdym),
zwłaszcza "za wiedzą dorosłych". Bo wg mnie nic. Jedynie ci dorośli mają.
Do. I nad tym zatrzymać należałoby się.

53. Data: 2012-06-03 21:22:26

Temat: Re: lody do automatu zamiast torebek?
Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-03 22:45, Fragile pisze:

> Ale to stoisko Zielonej Budki :)
> Grycan ma swoją (s)cenę na I piętrze. 2,50.

Przecież to Grycan kupił Zieloną Budkę. Nie ma Zielonej Budki :-(
Fakt, że jednak lody Grycana są lepsze od tamtych niezastąpionych z
Zielonej Budki (moim zdaniem). Stoisk z lodami Grycana jest bardzo dużo,
szczególnie w marketach ustawiają.

--
animka

54. Data: 2012-06-03 21:27:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 03 Jun 2012 23:22:26 +0200, Animka napisał(a):

> Przecież to Grycan kupił Zieloną Budkę. Nie ma Zielonej Budki :-(

A potem sprzedał - i Z.Budka nadal sprzedaje lody 3-)

55. Data: 2012-06-03 21:36:11

Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-03 22:46, Ikselka pisze:

> Raczej idioci...

Aktorzy sławni najczęściej.
Przyznam szczerze, że ja od najmłodszych lat lubiłam się pindrzyć i
siedzieć przed lusterkiem, lubilam malowac oczy. A mój wnusio
przeukochany (2,5) przedwczoraj wziął lusterko i zaczął sobie oglądać
swoje euro kibolskie adidaski biało czerwone ( w sumie śliczne),
(sznurowadła 2x2-czerwone i białe) na nogach. Zaczęłam wyć ze śmiechu i
on razem ze mną. To już jest mały strojniś (strojniś, bo ma nowych
ciuchów od groma od koleżanek córki z zagranicy) , a jaki tancerz to już
mogłabym o tym też godzinami. Pierdolca za przeproszeniem mam na jego
punkcie i nigdy nie wiedzialam, ze coś takiego mnie kiedys spotka :-)
Nie ma dnia ani nocy, żebym o nim nie myślała.

--
animka

56. Data: 2012-06-03 21:45:08

Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-03 22:48, Aicha pisze:

> Moje dziecko jest beznałogowe. Piwo "bezalkoholowe", którym poczęstowała
> ją, za wiedzą dorosłych, najbardziej wierząca koleżanka w klasie, jej
> nie posmakowało :> A fajki i marycha śmierdzą :D
> Cóż, oby jak najdłużej nie doczytała o właściwościach antyastmatycznych
> THC ;)

A moją córke zawsze ze wszystkiego wydawała nasza poczciwa sunia. To był
pies detektyw. Siedziała przed szafką i trącała o nią mordą i ślepiemi
mi rozkazywała, zeby otworzyć. Otwieram, patrzę pod szpargały a tam
paczka (nierozpięczętowana) jakichś papierosów. Wpadłam w szał. Córka mi
powiedziała, że jedna koleżanka z klasy dała jej na przechowanie. Pewnie
matce podkradła bo jej matka takie paliła. Była oczywiście też rozmowa z
jej matką. Ale nic to ...to co ma wisiec nie utonie, tzn i tak będzie
kiedyś tak jak dziecko chce, a nie matka czy ojciec.

--
animka

57. Data: 2012-06-03 21:49:33

Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie posmakowało :> A fajki i marycha śmierdzą :D
> Cóż, oby jak najdłużej nie doczytała o właściwościach antyastmatycznych

Jeszcze mi się prztpomniała moja najlepsza koleżanka, najlepsza
studentka na SGPiS-ie. Jedynaczka, oczko w głowie. Taka byla kiedyś moda
i szpan na palenie, że i ona zaczęla palić. Jej rodzice nic sie nie
pokapowali. Na swoim weselu w restauracji zapalila i jej matka wydała
dziwny okrzyk: Wanda, Ty palisz?.... i mało nie zamdlała.

--
animka

58. Data: 2012-06-03 21:51:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 03 Jun 2012 23:36:11 +0200, Animka napisał(a):

> [...]
> punkcie i nigdy nie wiedzialam, ze coś takiego mnie kiedys spotka :-)
> Nie ma dnia ani nocy, żebym o nim nie myślała.

Pewnie mnie też to spotka :-D

59. Data: 2012-06-03 21:52:44

Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-03 22:55, Ikselka pisze:

> Grycanowe lody to ja teraz tylko te paczkowane kupuję, tak bardzo się
> zraziłam do gałkowych po zatruciu... A coś mnie tknęło pre facto na widok
> pani nabierjącej lody wihajstrem maczanym tylko w kubełku z mocno już mętną
> wodą, zamiast opłukiwać nad owym specjalnym psikaczem... który zdaje się
> wtedy się zepsuł... Cóż, łakomstwo przeważyło, na moje nieszczęście.

Ja trafiłam na pyszne. Kupiłabym wszystkie smaki-zawsze, ale....boję się
o swoje gardło, więc lody jem rzadko.

--
animka

60. Data: 2012-06-03 21:54:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 03 Jun 2012 23:45:08 +0200, Animka napisał(a):

> Ale nic to ...to co ma wisiec nie utonie, tzn i tak będzie
> kiedyś tak jak dziecko chce, a nie matka czy ojciec.

To chyba oczywiste. Jednak warto dbać o takie relacje, które w sposób
naturalny i bezbolesny dla obu stron pozwolą kształtować charakter dziecka,
zanim dziecko dzieckiem być przestanie...
--
[...]

Maslo Pilos z Lidla
zelki bez zelatyny
Na praktyki do Ameryki (Płd.)
kasza gryczana w zupie, jakie pszyprawy?
~~** 130 Amazing Embroidery Designs Available for immediate download !! **~~