lody pistacjowe - jaka firma?

1. Data: 2007-01-07 12:46:48

Temat: lody pistacjowe - jaka firma?
Od: a...@w...pl (Aneta Liwska) szukaj wiadomości tego autora

Cześć Kochani,

Mam prośbę, mój synek kończy właśnie 9 lat i uwielbia lody pistacjowe.
Chciałabym na urodziny zrobić mu prawdziwą lodową niespodziankę i kupić
dla niego i jego gości dużo lodów o tym smaku. Niestety nie mogę znaleźć
ich w żadnym sklepie. Czy możecie mi powiedzieć gdzie mogę je kupić,
ewentualnie jakiej firmy itp. Chodzi mi o czyste, zwykłe lody
pistacjowe (najlepiej w kuwecie - takim opakowaniu). Czy naprawdę
takich lodów obecnie się nie sprzedaje? Aż mi się wierzyć nie chce...

Z góry dziękuję w imieniu swoim i Mateuszka,
Aneta Liwska

2. Data: 2007-01-07 13:59:30

Temat: Re: lody pistacjowe - jaka firma?
Od: "Maciej Muran" <n...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta Liwska" <a...@w...pl> napisał
> pistacjowe (najlepiej w kuwecie - takim opakowaniu). Czy naprawdę
> takich lodów obecnie się nie sprzedaje? Aż mi się wierzyć nie chce...

Za dawnych czasów, to się z termosem do lodziarni jeździło...
A że czasy są teraz nowoczesne i "frontem do klienta", to może któraś
lodziarnia/cukiernia w Twoim mieście przygotuje lody w odpowiednim
opakowaniu lub nawet dostarczy je bezpiecznie do domu?

M.

3. Data: 2007-01-07 16:43:42

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta Liwska napisał(a):
> [...]
> takich lodów obecnie się nie sprzedaje? Aż mi się wierzyć nie chce...
>
> Z góry dziękuję w imieniu swoim i Mateuszka,

To nie reklama ale "Zielona Budka" oferuje duży wybór, poszukaj.

Janusz

4. Data: 2007-01-08 07:38:18

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

anatol wrote:

> To nie reklama ale "Zielona Budka" oferuje duży wybór, poszukaj.

Lepsze robi Grycan, bo zawierają pistacje, a nie proszek o smaku
pistacjowym. Aneta nie napisała skąd jest, a lody Grycana nie są
wszędzie dostępne.

Pozdrawiam
Bea

5. Data: 2007-01-08 12:02:35

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata Mateuszczyk wrote:

> Lepsze robi Grycan, bo zawierają pistacje, a nie proszek o smaku
> pistacjowym. Aneta nie napisała skąd jest, a lody Grycana nie są
> wszędzie dostępne.

A jeżeli przypadkiem niepodanie miasta znaczy DC :) to tylko Malinowa.
Lody na wynos pakują w specjalne styropianowe pudełka, przez pół
Warszawy daje się je przewieźć bez problemu.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

6. Data: 2007-01-08 12:11:10

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna Chiger" <k...@h...people.pl> wrote in message
Beata Mateuszczyk wrote:

> [...]
Lody na wynos pakują w specjalne styropianowe pudełka, przez pół
Warszawy daje się je przewieźć bez problemu.

Lody z Zielonej Budki (i innych firm) mam na wsi (~15km od Warszawy sto
metrów od domu... Bywa. że pistacjowe też.

Specjały ze Szwajcarii.
nadmiar sera
DO IKSELKI
filety z uda kurcząt- jak to zrobić?