loki - co polecacie?

1. Data: 2003-04-10 06:17:14

Temat: loki - co polecacie?
Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie :)

wybieram sie dzis w okolice Rossmanna i nie omieszkam wstąpić. Czy macie
jakies godne polecenia kosmetyki do pielegnacji i układania włosów
półdługich (takich do szyi), naturalnie kreconych/ falowanych. Jeśli chodzi
o układanie to do tej pory używalam jedynie pianki do loków Welli i pianki z
woskiem tez Welli (obie w niebieskich metalizowanych pojemnikach), służą mi
świetnie, ale chcialabym sprobowac czegos nowego. Moze jest jakies cudo o
ktorym nie mam pojecia, bo tylko wella i wella ;)

pozdrawiam

Asia

1. Data: 2003-04-10 09:47:32

Temat: Re: loki - co polecacie?
Od: "anpaho" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> witajcie :)
Witaj!
Ja też mam włosy naturalnie kręcone. Używam również pianki z Welli oraz
pianki z woskiem z Taftu. Uważam, że jest niezła, choć niezabardzo podoba
mi się jej zapach.
Oprócz tego używam szamponów Dove, ponieważ nawilżają włosy, a podobno włosy
kręcone trzeba dobrze nawilżać.
Pozdrowienia Anpaho

1. Data: 2003-04-10 16:17:57

Od: "monika" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kręcone trzeba dobrze nawilżać.
> Pozdrowienia Anpaho
>
> Dove???? Mnie sie strasznoieeeeee przetłuszczały włosy po tym
beznadziejnym (dla mnie) szamponie....już go nidgyyyyyyyy nie kupie...... a
też mam loki :)
I też szukam dobrycgh specyfików.....Wella nie bardzo mi słuzyła.

1. Data: 2003-04-11 13:43:02

Od: "anpaho" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "monika" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> włosy

> beznadziejnym (dla mnie) szamponie....już go nidgyyyyyyyy nie kupie......
> też mam loki :)
> I też szukam dobrycgh specyfików.....Wella nie bardzo mi słuzyła.

Mi odpowiada, ponieważ włosy nie są sianowate, sprawiają (według mojego
gustu) wrażenie cęższych przez co loki (przynajmniej moje) dłużej utrzymują
się po myciu.
Czy możesz polecić jakieś kosmetyki do kręconych włosów?
Pozdrowienia Anpaho

1. Data: 2003-04-11 21:51:27

Od: clodine <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik asia napisał:
> Moze jest jakies cudo o
> ktorym nie mam pojecia, bo tylko wella i wella ;)

moze to dlatego ze wella jest po prostu dobra dla kreconych wloskow ;))
sama tez welli uzywam - pianka nalbyszczajaca z lakierem (choc ostatnio
zmienili opakowanie.. i chyba i zawartosc bo wydajnosc i "trzymanie"
fryzury juz nie te same :((). oprocz tego to uzywam od lat juz brylantyny
w wosku Joanny, ktora przeslicznie nablyszcza wlosy i wzmacnia skret.
kiedys tez na grupie Lia polecala takie cos w bialej tubce co sie
naklada na wlosy tuz po umyciu i wlosy maja lepszy skret.. ale nie wiem
niestety jak to cus sie nazywalo :( dostepne jest w sklepach fryzjerskich.
sama pewnie sie po to wybiore niedlugo bo teraz mi by sie cos takiego
przydalo :)

clodine

1. Data: 2003-04-11 21:53:47

Od: clodine <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik clodine napisał:

> kiedys tez na grupie Lia polecala takie cos w bialej tubce co sie
> naklada na wlosy tuz po umyciu i wlosy maja lepszy skret..

oo juz wiem ;) preparat sie zwie: Curl Activator Osis Twist Joico :)

clodine

ujędrnianie
Lancome Imanance
program