loreal profesional

1. Data: 2003-06-10 20:24:58

Temat: loreal profesional
Od: "Artemida" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Chciałam się zapytać o odżywkę( włosy suche) ,kosztuje ona 45 złoty i
zastanawiam czy ona wogóle coś daje i czy warto ją kupić. Co o niej myślicie
?
pozdrawiam
Artemida

1. Data: 2003-06-10 21:15:30

Temat: Re: loreal profesional
Od: "sheba20" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałam się zapytać o odżywkę( włosy suche) ,kosztuje ona 45 złoty i
> zastanawiam czy ona wogóle coś daje i czy warto ją kupić. Co o niej
myślicie
> ?

Tej Loreala nie używałam, ale z czystym sumieniem mogę Ci polecić 30-sto
sekundowy krem regenerujący strukturę włosów z linii Professional firmy
Wella. Z pewnością będziesz zadowolona. Działa dość spektakularnie i jest
bardzo wygodna w użyciu. Tylko 30 sek się ją trzyma na włoskach :). Ja w
salonie fryzjerskim płaciłam za nią ok. 60 zł.

________
sheba 19

1. Data: 2003-06-12 10:13:02

Od: "magdha" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzywalam i to dosyc dlugo produktow tej serii (szmpon i osobno odzywka).
Polecila mi je moja fryzjerka, ktora na nich wlasnie pracowala. Mialam
serie dla wlosow farbowanych, a latem serie jakas taka na slonce (o ile
dobrze pamietam na butelce byl kawalek zoltego koloru). Z obu serii bylam
bardzo zadowolona, a wlosy moje w tym czsie byly juz bardzo przesuszone od
farbowania. Seria "wakacyjna" sprawdzila sie swietnie na urlopie w Grecji.
Takze ja ze swojej strony moge smialo polecic!

Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2003-06-12 10:57:38

Od: "Artemida" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora