ludzie i duchy

1. Data: 2008-11-21 09:44:59

Temat: ludzie i duchy
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam artykuł nt dyskretnego upowszechniania się praktyk okultystycznych,
oraz tego co za tym stoi, a z czego zwykle nie zdajemy sobie sprawy:

http://tinylink.pl/tqbc .

PS: IMHO bardzo ciekawy i dobrze napisany.

--
CB

2. Data: 2008-11-21 10:51:39

Temat: Re: ludzie i duchy
Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

> PS: IMHO bardzo ciekawy i dobrze napisany.

Generalnie zgadzam się

3. Data: 2008-11-21 11:09:53

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sakujami" <s...@n...gmail.to> napisał w wiadomości
> Generalnie zgadzam się

To znaczy generalnie, np. z "Biblia mówi, że Szatan potrafi przyjąć postać
anioła światłości (2Kor.11:14)"
z "a znak Zodiaku wymienia się w biografiach znanych ludzi, jakby miał on
jakiś wpływ na osobowość" polemizowałbym.
Z drugiej strony razi mnie sekciarstwo tekstu, ataki na Jana Pawła II (a
przecież powiedziane jest że moce piekielne nie przemogą Kościoła)
Czy też upieranie się aby czcić sobotę zamiast niedzieli

4. Data: 2008-11-21 11:58:14

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skoro tak, to może warto abyś sprawdził o co chodzi weryfikując
informacje z tego artykułu z tekstem Biblii?

http://apologetyka.com/biblia/

Szabat jest dniem świętym poświęconym Bogu i zgodnie z Biblią
nie uczczenie tego dnia jest bardzo poważnym wykroczeniem przeciwko
Dekalogowi (Prawu).

PS: osobiście nie traktuję Listów oraz Dziejów przesadnie poważnie, gdyż
IMHO teksty tych ksiąg _częściowo_ zaprzeczaja naukom Ewangelii,
a zdarza się także, że miejscami reinterpretują je co najmniej IMHO
w sposób nieuprawniony.

--
CB

5. Data: 2008-11-21 12:28:04

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sakujami" <s...@n...gmail.to> wrote in message
> Użytkownik "Sakujami" <s...@n...gmail.to> napisał w wiadomości
>
> To znaczy generalnie, np. z "Biblia mówi, że Szatan potrafi przyjąć postać
> anioła światłości (2Kor.11:14)"

Druga nazwa Lycyfer - on jest aniołem światłości...

> z "a znak Zodiaku wymienia się w biografiach znanych ludzi, jakby miał on
> jakiś wpływ na osobowość" polemizowałbym.

Tu nawet nie potrzeba polemiki.

> Z drugiej strony razi mnie sekciarstwo tekstu, ataki na Jana Pawła II (a
> przecież powiedziane jest że moce piekielne nie przemogą Kościoła)

Którego koscioła?

> Czy też upieranie się aby czcić sobotę zamiast niedzieli

A to już błąd - skoro wybrałeś żydowskiego boga - prawo, czyli przykazania
boże są niezmienne.

6. Data: 2008-11-21 21:47:13

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> [...]
>
> http://tinylink.pl/tqbc .
>

> PS: IMHO bardzo ciekawy i dobrze napisany.

Troche nie na temat:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Dzieci_Indygo

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][
a...@p...onet.pl

7. Data: 2008-11-21 22:00:29

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Masz coś takiego?

--
CB

"adamoxx1" <a...@p...onet.pl> napisał(-a)
w wiadomości news:gg7a90$3rp$1@news.onet.pl:

8. Data: 2008-11-21 22:08:43

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Masz coś takiego?

Nazwe "Dzieci Indygo" kiedyś gdzieś chyba słyszałem.
Mama to gdzieś wyczytała wiec sprawdziłem.

Ale sie z tym nie utożsamiam, za duża rozbieżność.

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][
a...@p...onet.pl

9. Data: 2008-11-21 22:28:31

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co najmniej połowę z tych cech to pewnie ma min. 30% populacji w PL.

--

w wiadomości news:gg7bhb$b00$1@news.onet.pl:

10. Data: 2008-11-22 08:13:46

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> http://tinylink.pl/tqbc .
>

> PS: IMHO bardzo ciekawy i dobrze napisany.

Fakt... dla Ciebie... wracaj ty lepiej do gnoju bo na grupie dzięki Tobie
śmierdzi już niemożebnie... idiotą i tak będziesz...

Paweł

SZYBKIE POCIESZENIE...
poszukuję symboli PECS do pracy z Autystami
Moj lapek mnie podgląda i podsłuchuje?????
jakie warunki musi spełnić kobieta, która pragnie być dziewic? konsekrowan?.
Odnowa według Thatcher