ludzie ratunku kret mi orze ogród

11. Data: 2004-04-11 14:09:03

Temat: Re: ludzie ratunku kret mi orze ogród
Od: "Miłka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiście jestem wrogiem wszelkich siłowych rozwiązań. W ogrodzie
potrzebna
> jest finezja i delikatny dotyk ogrodnika. Powyższe stwierdzenie odnoszące
> się do użycia siły względem kreta i jego infrastruktury jest tylko
> żartem.....

Na krety najlepszy jest kot łowca !!! Bezszelestny, niezawodny w działaniu
!!!
O! taki jak na przykład mój :-D
Mój Mutek tak długo czatuje przy norach i kopcach i rozgrzebuje ich budowle
nadziemne że aż się biedne stworzonka albo wyniosą albo zagapią i ... ajć!
Czasami widuję go jak łapą sięga w głąb nory jak się tylko da ... śmiesznie
to wygląda :-) A wiadomo że zwierzątka te największą działalność przejawiają
w godzinach mocno porannych. Glatego Mutek godziny pracy zaczyna
najwcześniej jak się tylko da czyli około 4 rano każe się wypuszczać do
roboty ...
Właściwie to krety juz u mnie niebywaja a mieszkam za miastem gdzie wokół
mnie tylko pola i pola. Oczywiście gdy zdążę wporę to uratuję krecika z łap
oprawcy ale wiecie jakie życie jest okrutne ... :-/
Pozdrawiam wraz z Mutkiem
MS

12. Data: 2004-04-11 20:39:32

Od: z...@f...pl szukaj wiadomości tego autora

> Nie sprawdzają się żadne środki chemiczne ani specjalne trucizny (pałeczki z
> środkiem nęcąco-trującym).Słyszałem
> o urządzeniu wytwarzającym ultradżwięki ale nie wiem gdzie to kupić i czy
> jest skuteczne.Proszę o odpowiedż na priva s...@s...pl

Nie jest skuteczne. To lipa.

13. Data: 2004-04-12 10:43:37

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Nie jest skuteczne. To lipa.

Elektroniczny przwabiacz kretow nalezy w nocy zakopac u sasiada,wszystkie ida
zobaczyc jaki jelen dal sie nabracna to g....
W ub roku wyplukalem woda 15 sztuk.

14. Data: 2004-04-12 16:52:11

Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ida
> zobaczyc jaki jelen dal sie nabracna to g....

15 sztuk czego przywabiaczy czy kretów.
Nie wiedziałeś, że rok ubiegły był rokiem Kreta?

Pozdrawia zaciekawiony
skryba

15. Data: 2004-04-13 16:52:03

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> Słyszałem
> czy

> ida
> >
> 15 sztuk czego przywabiaczy czy kretów.
> Nie wiedziałeś, że rok ubiegły był rokiem Kreta?
>
> Pozdrawia zaciekawiony
>   skryba
>
> Dokladnie 15 kretow pelnotlustych.Na pow. ok. 10 arow.Pozostalym ,narazie
darowalem,ale juz sie zaczelo.Dookola ugory a przychodza do mnie.Koty ich nie
boira,zaco im place?Byly nawet krety powierzch niowe,chyba po czarnobylu.m.

16. Data: 2004-05-26 06:18:40

Od: "Alfa_kret" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "semrau" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> środkiem nęcąco-trującym).Słyszałem
> o urządzeniu wytwarzającym ultradżwięki ale nie wiem gdzie to kupić i czy

Ktoś na grupie pisze o elektronicznym "przywabiaczu kretów" - pisze bzdury,
bo gdyby przywabiał, to (jak sam pisze) wystarczy dać go na noc do sąsiada i
po kłopocie.
Sprawa nie jest taka prosta, jak to w życiu bywa.
Również ultradźwięki nie są uzasadnione, bo gleba je tłumi bardzo silnie.
Racej już niższe częstotliwoiści.
Zobaczcie tu: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=25850867 jest tu
rzetelnie opisane za i przeciw

pozdrawiam
Jacek

17. Data: 2004-05-26 15:29:19

Od: "ASSAI" <b...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Alfa_kret" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> Sprawa nie jest taka prosta, jak to w życiu bywa.
> Również ultradźwięki nie są uzasadnione, bo gleba je tłumi bardzo silnie.

mam ten sam problem .Stosuję dwie metody:
1. małoestetyczna - wiatraki z butelek pet na prętach matalowych - efekt
kretów nie ma ale nie przeszkadza to karczownikom ( wykonanie: w dnie
butelki wiercę otwór średnicy 8-10mm , w boku butelki pet robię trzy
nacięcia pionowe dł. ok 15cm-20cm co 120 stopni , na obu końcach tych nacięć
ponownie robię krótkie nacięcia poziome dł.ca 5cm.Powstają trzy nacięcia
wkształcie litery "U" położonej na boku . Odginam naciętę części boku na
zewnątrz.
I mamy wiatrak gotowy.Nakręcam nakrętkę i nakładam butwlkę-wiatrak przez
otwór w dnie na wetknięty w ziemię pręt metalowy )

2.woda po śledziach solonych - w otwór kretowiska wlwam trochę wody po
śledziach efekt od 2 miesięcy nie mam w tym miejscu kretów ( w innych są )

pozdrowienia
Jawor_2

MAROLEX życzy Wszystkim Grupowiczom Wszystkiego co najlepsze oraz oczywiście zdrowia, oraz informuje co po 1 maja nas spotkać musi (niestety)
Re: ksiazki
[spam] Nasiona roslin ozdobnych
[Sprzedam] Lampy ogdrodowe
wisnia kosmata