łupiez pstry

11. Data: 2003-07-02 17:52:19

Temat: Re: łupiez pstry
Od: "iza b." <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@B...op.pl> napisał w wiadomości
news:x0fwcysap8mj$.dlg@unikatowy.adres.e-maill...

> Ciekawa jestem co Ci powie i co zapisze.

eh, wygladało to tak... starsza pani potwierdziła moją
diagnozę, ze jest to łupiez pstry :). Potem stwierdziła, ze
jest lato i w sumie tego nie trzeba leczyć.... eh....
Na moje nalegania, ze jest to dla mnie uciązliwe wizualnie
stwierdziła, ze zapisze mi Lotriderm. Spytałam, czy może
nie Mycospor? odpowiedziała: może mycospor... Zapytałam:
czy może metronidazol? odpowiedziała: moze metronidazol...
eh, troche zwatpiłam. Zostało jednak na Lotridermie w
kremie, gdyz podobno z wymienionych leków działa
"najmocniej". To sie dopiero okaże...
Pani była bardzo podatna na moje sugestie dotyczące maści,
jednak tym razem zdałam sie na jej doświadczenie (wszakze
to ona, nie ja jest lekarzem). Za dwa tygodnie okaże sie,
czy terapia była skuteczna.

Dziekuje za pomocne rady

iza

12. Data: 2003-07-09 16:54:21

Od: "Adam Lisik" <l...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

proponuje orungal i po kuracji opalanie-gdy plamy znikna to znaczy ze masz
klopot z glowy.Dobrym srodkiem jest tez pevaryl.

13. Data: 2003-07-09 17:41:17

Od: "iza b." <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Lisik" <l...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
> proponuje orungal i po kuracji opalanie-gdy plamy znikna to znaczy ze masz
> klopot z glowy.Dobrym srodkiem jest tez pevaryl.

Na grupie odradzano mi doustne srodki antygrzybicze,
w tym orungal. Obecnie nadal myje "chore" miejsca
nizoralem i smaruje kremem Lotriderm. Póki co (ponowna
kuracja trwa dopiero tydzień, efektów nie widze, niestety :( ).

iza

14. Data: 2003-07-10 13:15:38

Od: "Adam Lisik" <l...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

co to znaczy ze nie widzisz efektow? przypuszczam ze masz biale plamki na
ciele? nawet jesli jestes juz zdrowa to one nie znikna same mususz te
miejsca opalic.Jesli sie nadal nie opalaja to masz jeszcze lupiez.Orungal
jest b.skuteczny.

15. Data: 2003-07-10 15:03:30

Od: "iza b." <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciele? nawet jesli jestes juz zdrowa to one nie znikna same mususz te
> miejsca opalic.Jesli sie nadal nie opalaja to masz jeszcze lupiez.Orungal

a opalam, opalam... dwa razy w tygodniu chodze do solarium, tylko
podczas stosowanych kuracji robie sobie w opalaniu przerwe. Po
niej znów biegne po niezdrową opaleniznę i znow widze te cholerne
plamy... (na ramionach) Eh, moze faktycznie do tego co stosuje,
dokupie Orungal...Czy to małe 4 tabletkowe opakowanie wystarczy?
Czy trzeba dłuzej to łykac? Dodam, ze ketokonazol mi nie pomógł,
wrecz spowodował pokrzywke...

iza

16. Data: 2003-07-10 16:59:31

Od: "Marek" <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Skuteczne leczenie miejscowe może trwać kilka o ile nie kilkanaście tygodni
.
Więc potrzebna cierpliwość smarowanie nowych jeszcze nieco brunatnych plamek
, spokojne odczekiwanie aż zregeneruje się skóra w miejscach wyleczonych (i
pojawi się pigmentacja podobna jak zdrowej okolicy).Maści ( może być nawet
najtańszy Clotrimazol )nakladać conajmniej dwa razy dziennie , ograniczyć
częstotliwość mycia i to by bylo tyle
Marek

kichanie - alergia - tabletki - skutki uboczne
co to jest stres prostatis?
homeopatia - oznaczenia
torbiel
Proteza/implant jądra.