lysanel - probki w aptekach

1. Data: 2005-01-06 12:08:24

Temat: lysanel - probki w aptekach
Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam pytanie, w szczególności do jednej z Grupowiczek, która dobrze orientuje
się w aptecznych promocjach, itp. Chciałam się dowiedzieć, czy SVR daje do
aptek próbki lub testery?

Chodzi mi po głowie kupno Lysanel Mat, ale ponieważ działa on dosyć mocno,
więc wolałabym najpierw wypróbować przed kupnem.
A może któras z Grupowiczek ma niepotrzebną próbkę lub końcówkę preparatu do
odstapienia? Chętnie zrewanżuję się w dwójnasób. Np. niedawno dostałam
próbkę Diora Capture First Action, której pewnie nie zużyję, poza tym mam
kilkadziesiąt przeróżnych saszetek Vichy (mama dużo wydaje na ampułki do
włosów i do każdego zakupu dostaje mnóstwo próbe kremów, któych nie zużywa).
W każdym razie jeśli któraś z Was ma Lysanel Mat do odstapienia, to
zapraszam na priv (poprawny adres w stopce). Śmiem twierdzić, że dla każdego
znajdę coś interesującego na wymianę, bo mam całe pudła próbek bądź
nieużywanych kosmetyków, które chętnie wymienię. Miasto nie ma znaczenia, bo
próbki można wysłać najzwyklejszy listem. :)

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2005-01-06 13:38:56

Temat: Re: lysanel - probki w aptekach
Od: "Anna 'Akna' Strzyżewska" <akna@[nospam]gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> napisał w wiadomości
> [...]
> orientuje
> się w aptecznych promocjach, itp. Chciałam się dowiedzieć, czy SVR daje do

Dostałam kiedyś próbki SVR więc nie powinno być problemów, ew czy mają
próbki tego własnie co szukasz. Ale w każdym bądź razie próbki istnieją. Ja
sama wiem jak się naszukalam próbek active c z LRP. Ale udało mi się w końcu

Pozdrawiam
Akna

1. Data: 2005-01-06 14:47:59

Temat: [OT] Re: lysanel - probki w aptekach
Od: "justa" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Pawlus <a...@...stopce> napisał(a):
> próbki można wysłać najzwyklejszy listem. :)

ekhem, no nie wiem, czy najzwyklejszym :) ja tam poczcie nie ufam, nie raz
przychodziły do mnie rozerwane koperty z próbkami. wolę poleconym. a jeśli
już zwykłym, to dobrze zapakować, żeby nie można się było domyślić, co to to
jest :)

1. Data: 2005-01-08 11:04:54

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Pawlus napisał/a w news:crj9p7$193$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Chodzi mi po głowie kupno Lysanel Mat, ale ponieważ działa on
> dosyć mocno, więc wolałabym najpierw wypróbować przed kupnem.

Jest strasznie żrący, więc jeśli masz skórę skłonną do podrażnień,
daruj go sobie. Za 50PLN są przyjemniejsze kremy.

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

Problem ze strawberrynet.com
dni plodne + higiena
nowa "Uroda"
Tłusta cera- ABSORBENTKI !!!